Центр забезпечення якості освіти
Центр забезпечення якості освіти в Одеському національному університеті імені І.І. Мечникова був створений у березні 2019 року при підтримці проєкту програми ERASMUS+ QUAERE «Система забезпечення якості освіти в Україні: розвиток на основі європейських стандартів та рекомендацій» . Центр є дорадчим органом у структурі університету, основною метою діяльності якого є впровадження, розбудова й ефективне функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
Основними завданнями діяльності Центру є:
- організаційний та методичний супровід функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
- моніторинг якості освітніх програм;
- підтримка академічної доброчесності.
Координатор роботи Центру - доктор історичних наук, професор Сминтина Олена Валентинівна
Контакти:
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Нормативні документи
- Положення про систему внутрішнього забезпечення якості в Одеському національному університеті імені І.І. Мечникова
- Положення про запобігання та виявлення академічного плагіату в освітній та науково-дослідній роботі учасників освітнього процесу та науковців Одеського національного університету імені І.І. Мечникова
- Положення про моніторинг якості вищої освіти в Одеському національному університеті імені І.І.Мечникова
- Положення про організацію і проведення опитування здобувачів вищої освіти в Одеському національному університеті імені І.І. Мечникова
- Положення про Центр забезпечення якості освіти Одеського національного університету імені І.І.Мечникова
- Політика забезпечення якості вищої освіти Одеського національного університету імені І.І.Мечникова
- Кодекс академічної доброчесності учасників освітнього процесу
Діяльність Центру
План роботи Центру
Опитування здобувачів вищої освіти
Аналітичний звіт про опитування здобувачів вищої освіти
Перший рівень вищої освіти
Другий рівень вищої освіти
- Освітньо-професійна програма "Міжнародні економічні відносини" другий (магістерський) рівень вищої освіти 2022-23 навч.рік
- Освітньо-професійна програма «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – німецька)» другий (магістерський) рівень вищої освіти 2022-23 навч. рік 2 семестр
- Освітньо-професійна програма «Політологія» другий (магістерський) рівень вищої освіти 2022-23 навч. рік
- Освітньо-професійна програма «Інформаційні системи та технології» другий (магістерський) рівень вищої освіти 2022-23 навч. рік
- Освітньо-професійна програма «Фізика» другий (магістерський) рівень вищої освіти 1 семестр 2022-23 навч.року.
- Освітньо-професійна програма «Фізика» другий (магістерський) рівень вищої освіти 2 семестр 2022-23 навч.року
- Освітньо-професійна програма «Право» другий (магістерський) рівень вищої освіти 2022-23 навч.рік.
- Освітньо-професійна програма «Психологія» другий (магістерський) рівень вищої освіти 2022-23 навч.рік.
- Освітньо-професійна програма «Психологія» другий (магістерський) рівень вищої освіти 2021-22 навч.рік.
- Освітньо-професійна програма «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – німецька)» другий (магістерський) рівень вищої освіти 1 семестр 2022-23 навч.року.
- Освітньо-професійна програма «Науки про землю» другий (магістерський) рівень вищої освіти 2 семестр 2022-23 навч.року
- Освітньо-професійна програма «Науки про землю» другий (магістерський) рівень вищої освіти 1 семестр 2022-23 навч.року
- Освітньо-професійна програма «Географія» другий (магістерський) рівень вищої освіти 1 семестр 2022-23 навч.року
- Освітньо-професійна програма «Географія» другий (магістерський) рівень вищої освіти 2 семестр 2022-23 навч.року
- Освітньо-професійна програма «Економіка» другий (магістерський) рівень вищої освіти 2021-22 навч.рік
- Освітньо-професійна програма «Економіка» другий (магістерський) рівень вищої освіти 2022-23 навч.рік
- Освітньо-професійна програма «Математика» другий (магістерський) рівень вищої освіти 1 семестр 2022-23 навч.року (1 курс)
- Освітньо-професійна програма «Математика» другий (магістерський) рівень вищої освіти 1 семестр 2022-23 навч.року (2 курс)
- Освітньо-професійна програма «Математика» другий (магістерський) рівень вищої освіти 2 семестр 2022-23 навч.року
- Аналітичний звіт за результатами анкетування магістрів, 103 Науки про Землю, 1 семестр (pdf)
- Аналітичний звіт за результатами анкетування магістрів, 103 Науки про Землю, 2 семестр (pdf)
- Освітньо-професійна програма «Фінанси, банківська справа та страхування» (другий (магістерський) рівень вищої освіти), 2022-23
- Освітньо-професійна програма «Фінанси, банківська справа та страхування» (другий (магістерський) рівень вищої освіти), 2021-22
- Освітньо-професійна програма «Фармація» (другий (магістерський) рівень вищої освіти), 2021-2022
- Освітньо-професійна програма «Фармація» (другий (магістерський) рівень вищої освіти), 2022-2023
- Освітньо-наукова програма «Фармацевтична хімія» (другий (магістерський) рівень вищої освіти), 2022
- Освітньо-професійна програма «Фармацевтична хімія» (другий (магістерський) рівень вищої освіти), 2021
- Освітньо-професійна програма «Хімія» (другий (магістерський) рівень вищої освіти), 2022
- Освітньо-професійна програма «Хімія» (другий (магістерський) рівень вищої освіти), 2021
- Освітньо-професійна програма «Біотехнології та біоінженерія» (другий (магістерський) рівень вищої освіти), 2021-22
- Освітньо-професійна програма «Облік і оподаткування» 2021-22
- Освітньо-професійна програма «Інформаційні системи та технології», 2020-21
- Освітньо-професійна програма «Садово-паркове господарство», 2021
- Освітньо-професійна програма «Прикладна лінгвістика», 2021
- Освітньо-професійна програма «Переклад з англійської мови та другої іноземної українською» 2020-21
- Освітньо-професійна програма «Журналістика», 2021
- Освітньо-професійна програма «Середня освіта (Хімія)», 2020
- Освітньо-професійна програма «Середня освіта (Хімія)», 2021
- Освітньо-професійна програма «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)», 2020
- Освітньо-професійна програма «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)», 2020-21
- Освітньо-професійна програма «Середня освіта (Географія)», 2020-21
- Освітньо-професійна програма «Біотехнології та біоінженерія»
- Освітньо-професійна програма «Біотехнології та біоінженерія», 2021
- Освітньо-професійна програма «Прикладна фізика та наноматеріали», 2021
- Освітньо-професійна програма «Мікробіологія і вірусологія» 2019-20
- Освітньо-професійна програма «Мікробіологія і вірусологія» 2020-21
- Освітньо-професійна програма «Туризм»
- Освітньо-професійна програма «Комп’ютерна інженерія» 2019-20
- Освітньо-професійна програма «Середня освіта (Біологія та здоров'я людини)», 2020-21
- Освітньо-професійна програма «Менеджмент» 2020-21
- Освітньо-професійна програма «Соціальна робота», 2020
- Освітньо-професійна програма «Соціальна робота», 2021
- Освітньо-професійна програма «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська)» другий (магістерський) рівень вищої освіти 2022 р.
- Освітньо-професійна програма "«Романські мови та літератури (переклад включно), перша – французька» другий (магістерський) рівень вищої освіти 2022 р.
- Освітньо-професійна програма "«Романські мови та літератури (переклад включно), перша – французька» другий (магістерський) рівень вищої освіти 2021 р.
- Освітньо-професійна програма "Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії" другий (магістерський) рівень вищої освіти 2 семестр 2022-23 навч.року
- Освітньо-професійна програма "Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії" другий (магістерський) рівень вищої освіти 1 семестр 2022-23 навч.року
- Освітньо-професійна програма "Біологія" другий (магістерський) рівень вищої освіти 1 семестр 2022-23 навч.року
- Освітньо-професійна програма "Біологія" другий (магістерський) рівень вищої освіти 2 семестр 2022-23 навч.року
- Освітньо-професійні програми «Українська мова та література» перший (бакалаврський) та другий (магістерський) рівні вищої освіти 1 семестр 2022-23 навч.року
- Освітньо-професійні програма «Українська мова та література» другий (магістерський) рівень вищої освіти 2 семестр 2022-23 навч.року
Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти
- Аналітичний звіт про опитування здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня 2023
- Аналітичний звіт про опитування здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня 2022
- Аналітичний звіт про опитування здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового рівня) 2021
- Аналітичний звіт про опитування здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня 2020
- Аналітичний звіт про опитування здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового рівня) ОНП «Хімія» 2020
- Результати опитування здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня ОНП «Біотехнології та біоінженерія»
- Результати опитування здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня ОНП «Комп’ютерні науки»
- Результати опитування здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня ОНП «Міжнародні економічні відносини»
- Результати опитування здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня ОНП «Психологія»ОНП «Психологія»
- Результати опитування здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня ОНП «Хімія»
- Результати опитування здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня ОНП «Менеджмент»
- Результати опитування здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня ОНП «Політологія»
- Результати опитування здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня ОНП «Філологія»
- Результати опитування здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня ОНП «Історія та археологія»
- Результати опитування здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня ОНП «Науки про землю», «Географія»
- Результати опитування здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня ОНП «Право», 2022
- Результати опитування здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня ОНП «Право»
- Результати опитування здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти ОНП "Економіка" (спеціальність 051, Економіка)
Опитування гарантів освітніх програм
Шановні гаранти освітніх програм, члени проєктних та робочих груп! Просимо Вас взяти участь в наступному опитуванні!
Моніторинг якості освітніх програм
Засідання з розгляду освітніх програм
На регулярних засіданнях робочих груп за участі співробітників ЦЗЯО і членів НМР розглядаються проєкти нових освітніх програм (ОП), проєкти оновлених редакцій освітніх програм у зв’язку із затвердженням стандартів вищої освіти, внесенням змін до ОП за результатами опитувань здобувачів вищої освіти та стейкхолдерів. У подальшому підготовлені документи подаються до розгляду та схвалення НМР і розгляду та затвердження Вченою радою університету.
До розгляду та схвалення на засіданні НМР 23 квітня 2020 р. рекомендовані проєкти змін до ОП та проєкти нових/оновлених освітніх програм:
- освітньо-професійна програма другого (магістерського) рівня вищої освіти
- «Біотехнології та біоінженерія» (Спеціальність 162 «Біотехнології та біоінженерія»);
- «Біологія» (Спеціальність 091 «Біологія»);
- «Мікробіологія та вірусологія» (Спеціальність 091 «Біологія»);
- «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)» (Спеціальність 014 «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)»).
Рішення Науково-методичної ради за розглянутими освітніми програмами розміщені на сторінці НМР.
До розгляду та схвалення на засіданні НМР 18 червня 2020 р. рекомендовані проєкти змін до ОП та проєкти нових/оновлених освітніх програм:
- освітньо-наукова програма третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти «Хімія» (Спеціальність 102 «Хімія»);
- освітньо-професійна програма другого (магістерського) рівня вищої «Середня освіта (Біологія та здоров'я людини)» (Спеціальність 014 Середня освіта (Біологія та здоров'я людини));
- освітня програма першого (бакалаврського) рівня вищої освіти «Хімія» (Спеціальність 102 «Хімія»);
- освітня програма першого (бакалаврського) рівня вищої освіти «Середня освіта (Хімія)» (Спеціальність 014 Середня освіта (Хімія)).
Рішення Науково-методичної ради за розглянутими освітніми програмами розміщені на сторінці НМР.
До розгляду та схвалення на засіданні НМР 25 червня 2020 р. рекомендовані проєкти змін до ОП та проєкти нових/оновлених освітніх програм:
- освітньо-наукова програма третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти
- «Історія та археологія» (Спеціальність 032 «Історія та археологія»);
- «Філософія» (Спеціальність 033 «Філософія»);
- «Філологія» (Спеціальність 035 «Філологія»);
- «Економіка» (Спеціальність 051 «Економіка»);
- «Політологія» (Спеціальність 052 «Політологія»);
- «Психологія» (Спеціальність 053 «Психологія»);
- «Соціологія» (Спеціальність 054 «Соціологія»);
- «Менеджмент» (Спеціальність 073 «Менеджмент»);
- «Право» (Спеціальність 081 «Право»);
- «Біологія» (Спеціальність 091 «Біологія»);
- «Фізика та астрономія» (Спеціальність 104 «Фізика та астрономія»);
- «Математика» (Спеціальність 111 «Математика»);
- «Міжнародні економічні відносини» (Спеціальність 292 «Міжнародні економічні відносини»);
- «Журналістика» (Спеціальність 061 «Журналістика»);
- «Науки про Землю» (Спеціальність 103 «Науки про Землю»);
- «Географія» (Спеціальність 106 «Географія»);
- «Обчислювальна математика, методи математичної фізики, варіаційне числення та теорія оптимального керування та механіки» (Спеціальність 113 «Прикладна математика»);
- «Комп’ютерні науки» (Спеціальність 122 «Комп’ютерні науки»);
- «Біотехнології та біоінженерія» (Спеціальність 162 «Біотехнології та біоінженерія»);
- освітньо-професійна програма другого (магістерського) рівня вищої освіти
- «Комп’ютерна інженерія» (Спеціальність 123 «Комп’ютерна інженерія»);
- «Туризм» (Спеціальність 242 «Туризм»);
- «Соціальна робота» (Спеціальність 231 «Соціальна робота»);
- «Українська мова та література» (Спеціальність 035 «Філологія», спеціалізація 035.01 «Українська мова та література»);
- «Слов’янські мови та літератури (переклад включно): перша болгарська»» (Спеціальність 035 «Філологія», спеціалізація 035.032 Слов’янські мови та літератури (переклад включно): перша болгарська»);
- «Слов’янські мови та літератури (переклад включно ): перша російська» (Спеціальність 035 «Філологія», спеціалізація 035.034 «Слов’янські мови та літератури (переклад включно): перша російська»);
- «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська» (Спеціальність 035 «Філологія», спеціалізація 035.041 «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська»);
- «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – німецька» (Спеціальність 035 «Філологія», спеціалізація 035.043 «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – німецька»);
- «Романські мови та літератури (переклад включно), перша – іспанська» (Спеціальність 035 «Філологія», спеціалізація 035.051 «Романські мови та літератури (переклад включно), перша – іспанська»);
- «Романські мови та літератури (переклад включно), перша – французька» (Спеціальність 035 «Філологія», спеціалізація 035.055 «Романські мови та літератури (переклад включно), перша – французька»);
- «Фізика та астрономія» (Спеціальність 104 «Фізика та астрономія»);
- освітня програма другого (магістерського) рівня вищої освіти
- «Прикладна лінгвістика (Applied Linguistics)» (Спеціальність 035 «Філологія», спеціалізація 035.10 «Прикладна лінгвістика»);
- «105 Прикладна фізика та наноматеріали» (Спеціальність 105 «Прикладна фізика та наноматеріали»);
- освітня програма першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
- «Середня освіта (фізика)» (Спеціальність 014 «Середня освіта (фізика)»);
- «Українська мова та література» (Спеціальність 035 «Філологія», спеціалізація 035.01 «Українська мова та література»);
- «Слов’янські мови та літератури (переклад включно): перша російська» (Спеціальність 035 «Філологія», спеціалізація 035.034 «Слов’янські мови та літератури (переклад включно): перша російська»);
- «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська» (Спеціальність 035 «Філологія», спеціалізація 035.041 «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська»);
- «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – німецька» (Спеціальність 035 «Філологія», спеціалізація 035.043 «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – німецька»);
- «Романські мови та літератури (переклад включно), перша – іспанська» (Спеціальність 035 «Філологія», спеціалізація 035.051 «Романські мови та літератури (переклад включно), перша – іспанська»);
- «Економіка і правове регулювання бізнесу» (Спеціальність 051 «Економіка»);
- «105 Прикладна фізика та наноматеріали» (Спеціальність 105 «Прикладна фізика та наноматеріали»);
- «162 Біотехнології та біоінженерія» (Спеціальність 162 «Біотехнології та Біоінженерія»);
- «091 Біологія» (Спеціальність 091 «Біологія»);
- «Фізика та астрономія» (Спеціальність 104 «Фізика та астрономія»);
- «Комп’ютерні науки» (Спеціальність 122 «Комп’ютерні науки»);
- «Комп’ютерна обробка та аналіз даних» (Спеціальність 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології»);
- «Соціальна робота» (Спеціальність 231 «Соціальна робота»).
- освітньо-професійна програма першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
- «Середня освіта (Біологія та здоров'я людини)» (Спеціальність 014.05 «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)»);
- «Романські мови та літератури (переклад включно), перша – французька» (Спеціальність 035 «Філологія», спеціалізація 035.055 «Романські мови та літератури (переклад включно), перша – Французька»).
- «Мова і література (болгарська, українська)» (Спеціальність 035 «Філологія», спеціалізація 035.032 «Слов’янські мови та літератури (переклад включно), перша – болгарська»);
- «Середня освіта (Географія)» (Спеціальність 014.07 «Середня освіта (Географія)»).
За результатами розгляду ОП гарантам освітніх програм підготовлені пакети документів:
- Результати розгляду ОП у вигляді заповнених форм відповідного зразку. Зауваження і пропозиції робочих груп щодо конкретної ОП.
- Узагальнені зауваження і пропозиції щодо типових недоліків у оформленні ОП.
- Узагальнені зауваження і пропозиції щодо ОП певного рівня чи спеціальності (за наявності).
Рішення Науково-методичної ради за розглянутими освітніми програмами розміщені на сторінці НМР.
- освітньо-професійна програма другого (магістерського) рівня вищої освіти
Оцінювання здобувачів вищої освіти
Результати щосеместрового оцінювання здобувачів вищої освіти
2020-2021 навчальний рік
2019-2020 навчальний рік
2018-2019 навчальний рік
2017-2018 навчальний рік
Оцінювання науково-педагогічних працівників
Оцінювання якості викладання навчальних дисциплін за освітніми програмами:
- Освітньо-професійна програма «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська)» другий (магістерський) рівень вищої освіти 2022-23 навч. рік
- Освітньо-професійна програма «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – німецька)» другий (магістерський) рівень вищої освіти 2022-23 навч. рік 2 семестр
- Освітньо-професійна програма «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – німецька)» другий (магістерський) рівень вищої освіти 2022-23 навч. рік 1 семестр
- Освітньо-професійна програма «Романські мови та літератури (переклад включно), перша – французька)» другий (магістерський) рівень вищої освіти 2021-22 навч. рік
- Освітньо-професійна програма «Романські мови та літератури (переклад включно), перша – французька)» другий (магістерський) рівень вищої освіти 2022-23 навч. рік 1 семестр
- Освітньо-професійна програма «Романські мови та літератури (переклад включно), перша – французька)» другий (магістерський) рівень вищої освіти 2022-23 навч. рік 2 семестр
- Освітньо-професійна програма «Право» другий (магістерський) рівень вищої освіти 1 семестр 2022-23 навч.року.
- Освітньо-професійна програма «Право» другий (магістерський) рівень вищої освіти 2 семестр 2022-23 навч.року.
- Освітньо-професійна програма «Психологія» 2022-23 навч.рік
- Освітньо-професійна програма «Психологія» 2021-22 навч.рік
- ОПП «Фінанси, банківська справа та страхування», магістри 2022-23
- ОПП «Фінанси, банківська справа та страхування», магістри 2022
- ОПП «Фармація», магістри, І семестр 2021-2022 н.р.
- ОПП «Фармація», магістри, ІІ семестр 2021-2022 н.р.
- ОНП «Фармацевтична хімія», магістри 2022
- ОПП «Хімія», магістри 2022
- ОПП «Біотехнології та біоінженерія», магістри 2021-22
- ОПП «Облік і оподаткування», 2021-22
- ОНП «Право», 2022
- ОПП Садово-паркове господарство,2021-22
- ОПП Інформаційні системи та технології, 2021-22
- ОПП Інформаційні системи та технології, 2021
- ОПП Інформаційні системи та технології, 2020
- ОНП «Комп’ютерні науки», 2021
- ОПП «Садово-паркове господарство 2021
- ОНП «Право», 2021
- Оцінювання НПП ОПП Прикладна лінгвістика 2021
- ОПП Переклад з англійської мови та другої іноземної українською» 2021
- ОПП Переклад з англійської мови та другої іноземної українською» 2020
- ОПП Журналістика
- ОНП Філософія
- ОНП Фізика та астрономія
- ОНП Психологія
- ОНП Біологія
- ОНП «Біотехнології та біоінженерія», 2022
- ОПП Комп’ютерна інженерія
- ОНП Міжнародні економічні відносини
- ОНП Історія та археологія
- ОПП Менеджмент
- ОПП Соціальна робота 2020-21
- ОНП «Науки про землю», «Географія»
Корисна інформація
Оцінювання здобувачів вищої освіти
Проєкт «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти». розпочався 23 листопада 2020 р. і реалізується Американськими Радами з міжнародної освіти за підтримки Посольства США в Україні, Міністерства освіти і науки України та Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. За ініціативою проректора з науково-педагогічної роботи, Голови Науково-методичної ради професора В.М. Хмарського і представництва Центру забезпечення якості освіти Університету (доцент І.П. Аннєнкова та доцент Н.В. Кузнєцова) ОНУ імені І.І. Мечникова успішно пройшов відбір і став одним із 60 ЗВО, які будуть брати участь у проєкті, розрахованому на 2 роки.
До 15 січня 2021 р. Університет має заповнити докладну анкету самооцінювання. У межах проєкту до 05 лютого 2021 р. буде тривати опитування наших науково-педагогічних працівників та здобувачів вищої освіти з питань якості освіти і освітнього процесу, в цілому, і академічної доброчесності, зокрема. Такі масштабні опитування передбачено проводити раз на рік, що дозволить відстежувати зміни у визначених індикаторах.
Технічне забезпечення комп’ютерної платформи, на якій проводиться опитування, гарантує анонімність. Результати надсилаються автоматично організаторам проєкту (Американські Ради з міжнародної освіти, координатор проєкту Яна Чапайло). Університет отримає результати опитування після його завершення узагальнено, після чого стане можливим етап аналітичного опрацювання. У загальних результатах опитування 60 закладів вищої освіти вони не будуть названі, тільки за номерами. Мета опитування – з’ясувати загальні характеристики стану українських закладів вищої освіти з точки зору питань якості освіти і освітнього процесу, в цілому, і академічної доброчесності, зокрема. Участь Університету в таких опитуваннях дозволяє з’ясувати загальні тенденції стану визначених індикаторів в українських ЗВО і побачити місце Університету серед інших закладів. Крім того, оскільки таке опитування змістовно і технічно забезпечено на високому рівні, його результати досить надійні, і тому можуть стати підґрунтям для подальшого осмислення і прийняття управлінських рішень.
Завдяки ініціативі професора В.М. Хмарського Одеський національний університет імені І.І. Мечникова вже вдруге стає учасником важливого проєкту, пов’язаного з поширенням принципів і цінностей академічної доброчесності в університетській спільноті. Першим був проєкт сприяння академічній доброчесності в Україні SAIUP (2016-2019 рр.), у межах якого теж проводилось опитування науково-педагогічних працівників та здобувачів вищої освіти. Таким чином, отримані результати дозволять зафіксувати динаміку у визначених індикаторах.
Анкети для опитування здобувачів
Акредитація освітніх програм
- Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти
- Схема процесу акредитації
- Глосарій
- Критерії оцінювання якості освітньої програми
- Відомості про самооцінювання освітньої програми
- Порадник щодо заповнення відомостей самооцінювання освітньої програми (для закладів вищої освіти)
- Зразок освітньої програми згідно рекомендації МОН України
Академічна доброчесність
- Рекомендовані джерела і корисні посилання з питань академічної доброчесності
- Презентація до лекції «Академічне письмо в системі академічної доброчесності: поняття, структура, інструменти»
Нові джерела з академічної доброчесності
- Запис вебінару "Академічна доброчесність: впровадження інституційних політик в ЗВО"
- Вебінар від Євген Ніколаєв (Evgen Nikolaev) "Все, що ви хотіли знати про плагіат"?
- Вебінар Наталі Шліхти «Мистецтво академічної доброчесності: практичні поради»
- Вебінар Євгена Ніколаєва “Політика університетів із запобігання студентському плагіату”
- Вебінар Ольги Бершадської «Збалансувати навантаження під час дистанційного навчання: місія здійсненна»
- Вебінар Віктора Дроздова "Академічна доброчесність: від теорії до практики"
- Вебінар Артема Артюхова «Університетська система академічної доброчесності: нормативна база or/and/ vs дієві механізми
- Вебінар Олександра Шлеєнкова «Ефективні презентації»
- 8 випуск інфобюлетня “Як підтримати чесність дистанційного навчання?” Цей номер про побудову злагодженого доброчесного освітнього процесу, незважаючи на карантинні обмеження та неможливість аудиторного навчання. Автор інфобюлетеня - Євген Ніколаєв (Evgen Nikolaev)
- 9 випуск інформаційного бюлетеня "Як поліпшити (не)дистанційне викладання" уже на сайті. Євген Ніколаєв (Evgen Nikolaev) зібрав кращі поради, як студентам та викладачам, що навчаються/навчають дистанційно, отримати максимум користі.
Силабус
Стандарти вищої освіти
Затверджені стандарти вищої освіти
Стандарти вищої освіти для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
- 033 Філософія
- 032 Історія та археологія
- 034 Культорологія
- 035 Філологія
- 051 Економіка
- 052 Політологія
- 053 Психологія
- 054 Соціологія
- 061 Журналістика
- 071 Облік і оподаткування
- 072 Фінанси, банківська справа та страхування
- 073 Менеджмент
- 081 Право
- 091 Біологія
- 102 Хімія
- 103 Науки про Землю
- 104 Фізика
- 105 Прикладна фізика та наноматеріали
- 106 Географія
- 111 Математика
- 113 Прикладна математика
- 122 Комп’ютерні науки
- 123 Комп’ютерна інженерія
- 126 Інформаційні системи та технології
- 151 Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології
- 162 Біотехнології та біоінженерія
- 206 Садово-паркове господарство
- 231 Соціальна робота
- 242 Туризм
- 291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
- 292 Міжнародні економічні відносини
Стандарти вищої освіти для другого (магістерського) рівня вищої освіти
- 034 Культорологія
- 035 Філологія
- 051 Економіка
- 053 Психологія
- 071 Облік і оподаткування
- 072 Фінанси, банківська справа та страхування
- 073 Менеджмент
- 075 Маркетинг
- 091 Біологія
- 102 Хімія
- 103 Науки про Землю
- 162 Біотехнології та біоінженерія
- 206 Садово-паркове господарство
- 231 Соціальна робота
- 291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
- 292 Міжнародні економічні відносини
Глосарій