Університетський каталог вибіркових дисциплін - на 2025-2026 навчальний рік
АНКЕТА ДЛЯ ВИБОРУ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН - ОС БАКАЛАВР
АНКЕТА ДЛЯ ВИБОРУ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН - ОС МАГІСТР
РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ У 1 СЕМЕСТРІ 2025-2026 НАВЧ. РОКУ
Переліки та силабуси:
для першого (бакалаврського) рівня освіти 1 (осінній) семестр
2 (весняний) семестр
для другого (магістерського) рівня освіти 1 (осінній) семестр
| № | Шифр | Назва освітньої компоненти |
|---|---|---|
| 1 | 02-25-М | Кадастр і оцінка земель в Україні |
| 2 | 04-25-М | Палеокліматологія |
| 3 | 08-25-М | Міжнародні конфлікти та миротворча діяльність |
| 4 | 08-25-М | Політична міфологія |
| 5 | 08-25-М | Сучасна Європа: проблеми, виклики та перспективи |
| 6 | 08-25-М | Теорії та стратегії європейської інтеграції |
| 7 | 09-25-М | Професійна культура та імідж менеджера освіти |
| 8 | 12-25-М | Сучасні уявлення про фармакологічно-активні речовини (ФАР) |
2 (весняний) семестр
| № | Шифр | Назва освітньої компоненти |
|---|---|---|
| 1 | 02-25-М | Географічні засади стратегічного розвитку регіонів України |
| 2 | 02-25-М | Урбосередовище і ґрунти міст |
| 3 | 03-25-М | Сталий розвиток та раціональне природокористування |
| 4 | 05-25-М | Археологія релігії |
| 5 | 05-25-М | Образотворче мистецтво українців Південно-Західної України |
| 6 | 06-25-М | Фікшн та нон-фікшн: словесність як мистецтво факту та вимислу |
| 7 | 08-25-М | Комунікативні технології у суспільній діяльності |
| 8 | 08-25-М | Політичні та соціальні технології |
| 9 | 09-25-М | Ментальність українського народу (на матеріалі української літератури та літературно-критичної думки) |
| 10 | 09-25-М | Психологія стресу, копінг-поведінки та здоров'я особистості |
| 11 | 10-25-М | Стратегії професійної комунікації викладача |
| 12 | 11-25-М | Комунікативні технології пропаганди |
| 13 | 11-25-М | Політична лінгвістика |
ПРОПОЗИЦІЇ ПО ВДОСКОНАЛЕННЮ УНІВЕРСИТЕТСЬКОГО КАТАЛОГУ ВИБІРКОВИХ ДИСЦИПЛІН ПРОСИМО НАДСИЛАТИ НА Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

