Студентський гурток
СТУДЕНТСЬКИЙ ДИСКУСІЙНИЙ КЛУБ
«КОМУНІКАТИВНІ СТРАТЕГІЇ ВИКЛАДАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ»
Керівник наукової діяльності дискусійного клубу − кандидат філологічних наук, доцент кафедри зарубіжної літератури Абабіна Наталія Василівна.
Програму дискусійного клубу, склад та керівника затверджено на засіданні вченої ради факультету романо-германської філології (протокол № 7 від 16.03.2023 р.)
Учасники дискусійного клубу:
- Сапожникова Ольга – здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, 3 курс.
- Бакар Жуана – здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, 3 курс.
- Чебан Софія – здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, 3 курс.
- Разкола Ккатерина – здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, 3 курс.
- Ісірова Анастасія– здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, 3 курс.
- Мосієнко Олена – здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, 3 курс.
- Євтодій Марина– здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, 3 курс.
- Дорохіна Ярослава – здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, 3 курс.
- Філімонова Анастасія – здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, 3 курс.
- Гринчук Анастасія – здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, 3 курс.
- Камінська Юлія – здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, 3 курс.
- Дюкарєва Уляна– здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, 3 курс.
- Тріщук Анна– здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, 3 курс.
- Самайчук Єлизавета– здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, 3 курс.
- Перлішина Юлія– здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, 3 курс.
Дискусійний клуб «Комунікативні стратегії викладання зарубіжної літератури в освітніх закладах» об’єднує студентів факультету романо-германської філології Одеського національного університету імені І. І. Мечникова, у центрі наукових інтересів яких знаходяться сучасні проблеми комунікативної діяльності у процесі викладання зарубіжної літератури.
Мета діяльності дискусійного клубу: залучити здобувачів вищої освіти до вивчення проблем навчання зарубіжної літератури в освітніх закладах; навчити моделям комунікативної поведінки, що сприяють результативному вивченню літератури, активному читанню художніх творів і здійснюють виховний вплив на учнів (студентів); визначити умови забезпечення взаємного контакту вчителя (викладача) і учня (студента).
Завдання діяльності дискусійного клубу: використання комунікативних засобів у розв’язанні складних спеціалізованих задач та практичних проблем викладання зарубіжної літератури; актуалізація здатності вести дискусію, вміння висловлювати особисту думку під час вирішення проблемних ситуацій; формування здатності комунікувати у групі та працювати автономно; формування комунікативних інтенцій у вирішенні професійних завдань; ефективне опрацювання інформації, здійснення її критичного аналізу.
ПРОГРАМА
наукової діяльності дискусійного клубу
Основні напрями наукової діяльності дискусійного клубу:
- Ознайомлення з моделями комунікативних умінь, в основі яких лежать структурні компоненти спілкування;
- Визначення основних чинників спілкування;
- Вивчення умов досягнення позитивного результату під час самопрезентації;
- Опанування правилами ефективного спілкування під час вивчення літератури.
Основні питання засідань дискусійного клубу:
- комунікативне забезпечення навчально-виховного процесу у середній (вищій) школі;
- причини виникнення конфліктних ситуацій у педагогічному процесі та шляхи їх розв’язання;
- способи попередження та розв′язання конфліктів;
- система комунікативних умінь викладача зарубіжної літератури;
- різновиди взаємного контакту на заняттях з літератури;
- особливості комунікативної поведінки в процесі спілкування на заняттях з літератури;
- правила самопрезентації;
- правила ведення дискусії під час аналізу художнього твору;
- проблемні літературні завдання та їх вирішення.
Засідання проводяться один раз на місяць у визначений час онлайн і офлайн протягом навчального року.