«15» березня 2024 р. о 13.00 в Одеському національному університеті імені І. І. Мечникова (Французький бульвар, 24/26, ауд. 408) відбудеться міжкафедральний науковий семінар з метою апробації дисертації на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 073 «Менеджмент» Шкеди Олександра Олександровича.
Назва дисертаційної роботи: «Управління рефлексивними інструментами в сучасних стратегіях маркетингу впливу»
Науковий керівник: доктор економічних наук, професор, професор кафедри маркетингу та бізнес-маркетингу Чайковська Марина Петрівна.
Приєднатися до Zoom конференції
https://us04web.zoom.us/j/3704628553
Ідентифікатор конференції: 3704628553
Код доступу: k0B9S3