Абітурієнту
Спеціальність «Публічне управління та адміністрування» для кожного, хто прагне розвитку, змін і прогресивно дивиться в майбутнє!
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ D4 «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ» -
це сучасні знання з основ публічного управління та адміністрування, з організації та вирішення стратегічних завдань діяльності органів публічного управління, організацій різних форм власності та громадських об’єднань з урахуванням тенденцій розвитку держави, в тому числі, в умовах діджиталізації різних сфер публічного управління та адміністрування.
Рівень вищої освіти: БАКАЛАВР
В результаті навчання за ОП «Публічне управління та адміністрування»
Ви здобуваєте такі важливі фахові компетентності як:
- здатність до соціальної взаємодії, до співробітництва й розв’язання конфліктів;
- здатність забезпечувати належний рівень вироблення та використання управлінських продуктів, послуг чи процесів;
- здатність забезпечувати дотримання нормативно-правових та морально-етичних норм поведінки;
- здатність використовувати в процесі підготовки і впровадження управлінських рішень сучасні інформаційно-комунікаційні технології;
- здатність використовувати систему електронного документообігу;
- здатність здійснювати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій;
- здатність розробляти тактичні та оперативні плани управлінської діяльності;
- здатність готувати проекти управлінських рішень та їх впроваджувати;
- здатність впроваджувати інноваційні технології тощо.
Випускник спеціальності «Публічне управління та адміністрування» – фахівець:
- з аналітичними здібностями,
- з системним і критичним мисленням,
- з організаторськими та лідерськими здібностями,
- з швидкою реакцією на виклики і новації,
- здатний приймати управлінські рішення,
- здатний вирішувати стандартні та проблемні професійні задачі.
Отримані знання дозволяють працювати:
- в органах державної влади;
- в органах місцевого самоврядування;
- в державних організаціях і установах;
- в громадських і некомерційних організаціях;
- або продовжити навчання у магістратурі і поглибити свої знання.
Рівень вищої освіти: МАГІСТР
В результаті навчання за ОП «Публічне управління та адміністрування»
Ви здобуваєте такі важливі фахові компетентності як:
- Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти.
- Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та інших організацій публічної сфери.
- Здатність організовувати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій, зокрема розробляти заходи щодо впровадження електронного урядування в різних сферах публічного управління та адміністрування.
- Здатність представляти органи публічного управління у відносинах з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, підприємствами, установами і організаціями незалежно від форм власності, громадянами та налагоджувати ефективні комунікації з ними.
- Здатність здійснювати професійну діяльність з урахуванням потреб забезпечення національної безпеки України.
- Здатність самостійно готувати проєкти нормативно-правових актів, аналітичні довідки, пропозиції, доповіді, надавати експертну оцінку нормативно-правовим актам на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Здатність розробляти стратегічні документи розвитку соціально-економічних систем на вищому, центральному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Здатність приймати обґрунтовані управлінські рішення з урахуванням питань європейської та євроатлантичної інтеграції.
ОП «Публічне управління та адміністрування» дає можливість:
- отримати глибокі знання щодо організації діяльності в органах виконавчої влади, місцевого самоврядування, державних установах, в громадських об’єднаннях та некомерційних організаціях;
- оволодіти механізмами взаємодії органів публічної влади, бізнес-структур і неурядових організацій;
- отримати практичні навички надання адміністративних послуг у публічній сфері;
- оволодіти сучасними програмними засобами у сфері публічного управління та навичками електронного урядування;
- сформувати вміння реалізовувати заходи організаційного, протокольного та технічного забезпечення управлінської діяльності.
Отримані знання дозволяють працювати:
- в органах державної виконавчої влади (Міністерства, відомства, управління);
- в органах місцевого самоврядування (обласні, міські, районні, сільські ради);
- в неурядових/громадських організаціях (благодійні фонди, професійні спілки);
- у соціальній сфері;
- в міжнародних організаціях;
- у приватних компаніях
Посади:
- керівник апарату, начальник управління, керівник департаменту, керівник/начальник відділу;
- менеджер з адміністративної діяльності, менеджер з оптимізації управління;
- державний службовець, спеціаліст державної служби;
- координатор/аналітик програми/проєкту тощо.