Абітурієнту

Спеціальність «Публічне управління та адміністрування» для кожного, хто прагне розвитку, змін і прогресивно дивиться в майбутнє!

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ D4 «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ» -

це сучасні знання з основ публічного управління та адміністрування, з організації та вирішення стратегічних завдань діяльності органів публічного управління, організацій різних форм власності та громадських об’єднань з урахуванням тенденцій розвитку держави, в тому числі, в умовах діджиталізації різних сфер публічного управління та адміністрування.

Рівень вищої освіти: БАКАЛАВР

В результаті навчання за ОП «Публічне управління та адміністрування»

Ви здобуваєте такі важливі фахові компетентності як:

  • здатність до соціальної взаємодії, до співробітництва й розв’язання конфліктів;
  • здатність забезпечувати належний рівень вироблення та використання управлінських продуктів, послуг чи процесів;
  • здатність забезпечувати дотримання нормативно-правових та морально-етичних норм поведінки;
  • здатність використовувати в процесі підготовки і впровадження управлінських рішень сучасні інформаційно-комунікаційні технології;
  • здатність використовувати систему електронного документообігу;
  • здатність здійснювати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій;
  • здатність розробляти тактичні та оперативні плани управлінської діяльності;
  • здатність готувати проекти управлінських рішень та їх впроваджувати;
  • здатність впроваджувати інноваційні технології тощо.

Випускник спеціальності «Публічне управління та адміністрування» – фахівець:

  • з аналітичними здібностями,
  • з системним і критичним мисленням,
  • з організаторськими та лідерськими здібностями,
  • з швидкою реакцією на виклики і новації,
  • здатний приймати управлінські рішення,
  • здатний вирішувати стандартні та проблемні професійні задачі.

Отримані знання дозволяють працювати:

  • в органах державної влади;
  • в органах місцевого самоврядування;
  • в державних організаціях і установах;
  • в громадських і некомерційних організаціях;
  • або продовжити навчання у магістратурі і поглибити свої знання.

 photo 5334808445372725093 y

Рівень вищої освіти: МАГІСТР

В результаті навчання за ОП «Публічне управління та адміністрування»

Ви здобуваєте такі важливі фахові компетентності як:

  • Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти.
  • Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та інших організацій публічної сфери.
  • Здатність організовувати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій, зокрема розробляти заходи щодо впровадження електронного урядування в різних сферах публічного управління та адміністрування.
  • Здатність представляти органи публічного управління у відносинах з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, підприємствами, установами і організаціями незалежно від форм власності, громадянами та налагоджувати ефективні комунікації з ними.
  • Здатність здійснювати професійну діяльність з урахуванням потреб забезпечення національної безпеки України.
  • Здатність самостійно готувати проєкти нормативно-правових актів, аналітичні довідки, пропозиції, доповіді, надавати експертну оцінку нормативно-правовим актам на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
  • Здатність розробляти стратегічні документи розвитку соціально-економічних систем на вищому, центральному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
  • Здатність приймати обґрунтовані управлінські рішення з урахуванням питань європейської та євроатлантичної інтеграції.

ОП «Публічне управління та адміністрування» дає можливість:

  • отримати глибокі знання щодо організації  діяльності  в органах виконавчої влади, місцевого самоврядування,  державних установах, в громадських об’єднаннях  та некомерційних організаціях;
  • оволодіти механізмами взаємодії органів публічної влади, бізнес-структур і неурядових організацій;
  • отримати практичні навички надання адміністративних послуг у публічній сфері;
  • оволодіти сучасними програмними засобами у сфері публічного управління та навичками електронного урядування;
  • сформувати вміння реалізовувати заходи організаційного, протокольного та технічного забезпечення управлінської діяльності.

Отримані знання дозволяють працювати:

  • в органах державної виконавчої влади (Міністерства, відомства, управління);
  • в органах місцевого самоврядування (обласні,  міські, районні, сільські ради);
  • в неурядових/громадських організаціях (благодійні фонди, професійні спілки);
  • у соціальній сфері;
  • в міжнародних організаціях;
  • у приватних компаніях

Посади:

  • керівник апарату, начальник управління, керівник департаменту, керівник/начальник відділу;
  • менеджер з адміністративної діяльності, менеджер з оптимізації управління;
  • державний службовець, спеціаліст державної служби;
  • координатор/аналітик програми/проєкту тощо.

 photo 53348084453727235098 y

photo 53324808445372725104 x

Приймальна комісія

Французький б-р 24/26
Телефон: (+38-0482) 68-12-84
Телефон: (+38-0482) 68-18-58
Телефон: (+38-093) 755 78 24
E-mail: vstup@onu.edu.ua

Ректор

вул. Змієнка Всеволода, 2, Одеса, 65082
Ректор (приймальня):
(+38-048) 723-52-54
Тел. (+38-048) 723-35-15
Email: rector@onu.edu.ua

 

Наші партнери

Міністерство Освіти і Науки УкраїниУрядовий контактний центр

Одеська обласна державна адміністрація

Одеська обласна державна адміністрація
Одеська обласна державна адміністрація
Top