Загалом практика проходила в умовах очної форми навчання. Усі завдання, які стояли перед здобувачами під час проходження педагогічної практики, було виконано. Практиканти приділяли увагу створенню позитивної та креативної атмосфери під час заняття, досягненню психологічного контакту, намагались викликати зацікавленість учнів та організувати їх роботу на уроці. У характеристиках, даних нашим здобувачам-практикантам, вчителі ліцею відзначають, що здобувачі прагнули створювати на уроках сприятливий психологічний клімат, постійно включаючи матеріал, орієнтований на розвиток здібностей учнів, використовуючи різноманітні методи роботи з класом, намагаючись зацікавити учнів додатковим матеріалом.
Уроки, що проводили здобувачі-практиканти, було добре сплановано. Вчителі-методисти і керівник практики відзначають творчій потенціал, ретельність, старанність здобувачів, їх хороший контакт з учнями. Заняття проходили у формі лекцій-презентацій, які мали на меті покращити якість подання та закріплення нового матеріалу, унаочнити надану інформацію.
Також здобувачі-практиканти проводили профорієнтаційні заходи, розповідали про Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, його історію й здобутки, про факультет історії та філософії й, зокрема, про спеціальність 033 Філософія.