Семенцова Марія Міхайлівна
E-Mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Посада на кафедрі — старший викладач кафедри диференціальної і спеціальної психології
Науковий ступінь — кандидат економічних наук
Базова освіта:
- Одеський національний університет імені І.І. Мечникова (ОНУ), 2023, магістр за спеціальністю «Психологія»
- Український гештальт інститут, Стандарти Європейської Асоціації Гештальт Терапії, 2023, спеціалізація гештальт-терапевт
- Український гештальт інститут, Стандарти Європейської Асоціації Гештальт Терапії, 2022, спеціалізація тілесний гештальт-терапевт
- Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України, 2004, кандидат економічних наук
- Одеський національний морський університет (ОДМУ), 2000, магістр за спеціальністю «Менеджмент організації»
Навчальні дисципліни, які викладає
Практичні заняття з дисциплін:
- Психологія особистості в умовах невизначеності та ризику
- Психодіагностика
- Експериментальна психологія
- Патопсихологія (із нейропсихологією)
- Юридична психологія
- Емоційний інтелект та емоційна компетентність
- Психологія сексуальності
Підвищення кваліфікації:
- Участь у міжнародному проекті «Психологічна допомога постраждалим під час війни в Україні» (Свідоцтво № DJ-2324-0003)
- Участь у міжнародному проекті «Адаптація та психологічна підтримка жінок ВПО в місті Одеса» з темами: «Перша психологічна допомога для членів родини у стані стресу», «Здорові стосунки: Техніки побудови та підтримки здорових стосунків», «Подолання сорому та провини: Стратегії звільнення від негативного самоаналізу та самооцінки», «Встановлення меж: Техніки самоствердження та самозахисту», «Дитяча психіка під час війни: перша допомога, усунення небажаних наслідків», (Свідоцтво № 002)
Наукові та професійні інтереси: дослідження емоційно-образної терапії як засобу гармонізації психічних процесів та зміцнення внутрішньої стійкості особистості; аналіз міжособистісних стосунків та їх вплив на емоційний і психологічний розвиток; дослідження процесу сновидінь як методу глибшого розуміння психічної структури особистості; терапія підлітків з акцентом на розвиток емоційної зрілості; вивчення несвідомих процесів у контексті їх впливу на оптимізацію психічного здоров'я та гармонійний розвиток особистості.; диференціації емоційних реакцій, емоційній зрілості та психологічній адаптації в умовах індивідуальних психічних особливостей.