Спеціальність - Економічна теорія
Спеціальність «ЕКОНОМІКА»
«ЕКОНОМІКА» В ОНУ – ЦЕ ЗНАННЯ І КОМПЕТЕНТНОСТІ, ЯКІ СТАНУТЬ ЗАПОРУКОЮ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВАШОГО МАЙБУТНЬОГО»
пропонуємо інтегровані знання в галузі економіки та бізнесу; володіння сучасними комп’ютерними та інформаційними технологіями; знання і компетенції за світовими стандартами; тісний зв'язок теорії і практики; «навчання через усе життя»
освітні рівні: бакалавр, магістр, PhD
«ЕКОНОМІКА» В ОНУ:
- Формування неординарного економічного мислення, творчого підходу до пізнання економічних процесів; розвиток здібностей аналітичної діяльності;
- Набуття теоретичних знань та практичних навичок в галузі економіки та бізнесу, фінансів і обліку, оподаткування, управління і консалтингу, інтелектуальної власності та інтелектуального капіталу;
- Оволодіння навичками економічного, фінансового, інвестиційного, кон'юнктурного аналізу, аналізу галузевих ринків, бізнес-середовища;
- Оволодіння методами пошуку, обробки, використання великих масивів інформації, бізнес-аналізу і бізнес-статистики;
- Набуття навичок організації, управління, розвитку власної бізнес-діяльності, бізнес-планування і бізнес-діагностики, антикризового управління;
- Оволодіння принципами і методами прийняття і реалізації управлінських рішень, організації комунікацій підприємства, управління людськими ресурсами;
- Розвиток здібностей до аналізу і моделювання бізнес-процесів; планування, прогнозування економічних процесів на мікро- та макрорівнях, розробки і реалізації економічної політики;
- Набуття компетенцій науково-дослідної і педагогічної діяльності в галузі економіки.
Сфери працевлаштування:
- Організація і управління власною бізнес-діяльністю
- Економічна та фінансова діяльність підприємств, державних установ
- Економічна політика на мікро- і макрорівнях
- Банківська і страхова справа
- Економічна та фінансова аналітика, кон'юнктурний аналіз, галузевий аналіз
- Консалтинг, бізнес-планування, бізнес-проектування, бізнес-діагностика, стратегії підприємств на вітчизняному і міжнародних ринках
- Організація і управління інвестиційною та інноваційною діяльністю
- Науково-дослідна, педагогічна діяльність в галузі економіки
НАШІ СТУДЕНТИ:
беруть участь у наукових семінарах, конференціях, олімпіадах і конкурсах, тренінгах, проектах із бізнес-освіти
- Show all
НАШІ СТУДЕНТИ: беруть участь у наукових семінарах, конференціях, олімпіадах і конкурсах, тренінгах, проектах із бізнес-освіти
НАШІ СТУДЕНТИ: беруть участь у наукових семінарах, конференціях, олімпіадах і конкурсах, тренінгах, проектах із бізнес-освіти
НАШІ СТУДЕНТИ: беруть участь у наукових семінарах, конференціях, олімпіадах і конкурсах, тренінгах, проектах із бізнес-освіти
НАШІ СТУДЕНТИ: беруть участь у наукових семінарах, конференціях, олімпіадах і конкурсах, тренінгах, проектах із бізнес-освіти
НАШІ СТУДЕНТИ: беруть участь у наукових семінарах, конференціях, олімпіадах і конкурсах, тренінгах, проектах із бізнес-освіти
НАШІ СТУДЕНТИ: беруть участь у наукових семінарах, конференціях, олімпіадах і конкурсах, тренінгах, проектах із бізнес-освіти
Ініціюють громадські заходи, благодійні акції, суботники, екскурсії
- Show all
Ініціюють громадські заходи, благодійні акції, суботники, екскурсії
Ініціюють громадські заходи, благодійні акції, суботники, екскурсії
Ініціюють громадські заходи, благодійні акції, суботники, екскурсії
Ініціюють громадські заходи, благодійні акції, суботники, екскурсії
Ініціюють громадські заходи, благодійні акції, суботники, екскурсії
Ініціюють громадські заходи, благодійні акції, суботники, екскурсії
Організовують і проводять розважальні студентські заходи
- Show all
Організовують і проводять розважальні студентські заходи
Організовують і проводять розважальні студентські заходи
Організовують і проводять розважальні студентські заходи
Організовують і проводять розважальні студентські заходи
Організовують і проводять розважальні студентські заходи
Організовують і проводять розважальні студентські заходи
НАШІ ВИПУСКНИКИ ПРАЦЮЮТЬ:
Безкоштовні освітні проекти для школярів
Як не заплутатися в нескінченних пропозиціях, не помилитися у виборі майбутньої професії, не втратити час і отримати максимальну користь? Пропонуємо учням старших класів безкоштовну освітню програму, яка дозволяє поглибити свої знання в економіці та зробити правильний вибір майбутньої професії
«ШКОЛА МОЛОДОГО ЕКОНОМІСТА»
Створена у 2009 р. з ініціативи кафедри економічної теорії та історії економічної думки «Школа молодого економіста», впродовж усіх років свого існування не тільки зберігає традиції класичної університетської освіти, але й розвиває нові методики викладання і розширює набір економічних дисциплін, які викладаються.
За всі роки існування Школи під кураторством Ломачинської Ірини Анатоліївни і Пічугіної Юлії Валеріївни її слахачами стали учні не лише м. Одеси, а й Одеської області. Серед слухачів – переможці Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки та обласного конкурсу Малої Академії наук, а також наші стдуенти і вже випусники.
Навчання в нашій Школі - це:
- можливість обрати свій життєвий шлях, місце у суспільстві, пізнати свої інтереси;
- навчання у Школі дозволить учневі підготуватися до вступу у ВНЗ, до дорослого життя;
- ми не стверджуємо, що, закінчивши Школу, обов'язково кожен стане економістом, але разом з тим Ви отримаєте базові знання, які зможете використовувати в подальшому житті, адже знати більше ніколи не завадить;
- унікальна можливість познайомитися з провідними викладачами, студентами (можливо майбутнього місця навчання);
- можливість розробки індивідуальної програми навчання у Школі у відповідності з Вашими інтересами, що дозволить визначити той напрям економіки, який варто обрати в подальшому навчанні у ВНЗ, адже економіка така багатогранна;
- он-лайн консультації (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.) з питань, які були, на думку учнів, не достатньо розкриті під час навчання, допомога у написанні робіт МАН, підготовки до олімпіад з економіки.
Сьогодні Школа – це Економічна школа для старшокласників ЕПФ (посилання на Facebook), до викладання в якій долучені високопрофесійні викладачі всіх кафедр економіко-правового факультету. Крім того, приємно, що не лише збільшується кількість слухачів, а й постійно оновлюються форми проведення занять: Перший інтерактивний квест від Економічної школи ЕПФ ОНУ для школярів
НАВЧАННЯ В ШКОЛІ БЕЗКОШТОВНЕ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ НАВЧАННЯ – СЕРТИФІКАТИ
ЗАХОДИ ЕКОНОМІЧНОЇ ШКОЛИ ДЛЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ВІДСЛІДКОВУЙТЕ У Facebook
ВІДГУКИ СЛУХАЧІВ
- Аліна, Рішельєвський ліцей, 11 клас. Найбільше у Школі мені сподобалися лекції з міжнародної економіки на англійській мові, тому що дана тематика найбільш цікава для мене і мала незвичайний формат. Бажаю школі процвітання і більше молодих економістів!
- Анастасія, Рішельєвський ліцей, 11 клас. Можу відзначити, що всі заняття в школі були захоплюючими, все дуже доступно було пояснено. Цікаво було приходити і відкривати для себе нові простори економіки. Школа молодого економіста мені допомогла підготуватися до МАН, я зайняла почесне 2-е призове місце завдяки компетентній консультації викладачів школи. Велике спасибі!
- Юлія, гімназія № 5, 11 клас. Особливо мені сподобалися заняття з маркетингу, управління підприємством. Дізналася багато нового, школа допомогла мені зорієнтуватися з моєю майбутньою спеціальністю і я хочу поступати до Вас на факультет.
- Михайло, СШ № 38, 11 клас. Завдяки школі зробив для себе цікаві висновки, тепер маю більш чітке уявлення про деякі аспекти та проблеми економічних процесів. Отримав нові знання і нарешті визначився зі спеціальністю. За це окреме спасибі школі за її багатогранний підхід.
- Наталія, СШ № 35, 11 клас. В деякій мірі вибрати майбутню спеціальність мені допомогла ШМЕ, а саме – спеціальність економіста. Буду поступати на факультет економіки ІМЕМ, тому що вважаю, що ОНУ імені І.І. Мечникова – найкращий ВУЗ у місті. Бажаю Вам, щоб завжди приходили вдячні учні, які прагнуть додаткових знань.
- Катерина, гімназія № 2, 10 клас. У Школі молодого економіста мені найбільше сподобалося те, що окрім лекцій було багато практичних занять, тренінгів, ділових ігор. Все було досить зрозуміло і цікаво, з'явилися нові друзі.
Конкурси з економіки для школярів
Мала академія наук України (МАН) - загальнодержавний науковий проект, освітня система, яка забезпечує організацію і координацію науково-дослідницької діяльності учнів, створює умови для їх інтелектуального, духовного, творчого розвитку та професійного самовизначення, сприяє нарощуванню наукового потенціалу країни. МАН була створена за сприяння Міністерства освіти і науки України та Національної академії наук.
Науково-дослідницька робота в МАН організована за науковими відділеннями відносно структури, затвердженої президією МАН. Територіальні представництва працюють у кожному обласному центрі України. Для задоволення інтересів і потреб дітей у дослідницькій діяльності в різних галузях науки й техніки щороку в системі роботи МАН запроваджуються нові секції та наукові відділення. Так,в 2011–2012 н. р. – було 60 секцій 11 наукових відділень.
На сьогоднішній момент Національний центр «Мала академія наук України» є установою, яка виконує функції пошуку, розвитку та підтримки обдарованих і талановитих учнів. Щорічно НЦ «МАН України» проводить приблизно 30 всеукраїнських заходів науково-дослідницького напрямку і більше 40 масових заходів для обдарованої молоді, затверджуються нові освітні проекти, в тому числі міжнародні.
Невід'ємним компонентом ефективної діяльності МАН є співпраця з вищими навчальними закладами, науковими установами та громадськими інститутами, бізнес-структурами, які сприяють успішному виконанню їх головної функції - формування інтелектуального потенціалу української нації.
Сьогодні МАН виховує професійно орієнтованих, озброєних відповідним науковим, дослідницьким інструментарієм молодих людей, які вже знають своє призначення, спрямованість, наукове покликання і йдуть у вищі навчальні заклади чітко розуміючи, в якій науковій сфері вони хочуть працювати.
Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України є одним із провідних заходів МАН.
Основними завданнями конкурсу є виявлення і підтримка обдарованих дітей, залучення інтелектуально й творчо обдарованої учнівської молоді до науково-дослідницької та експериментальної роботи, виховання в них самостійності, наполегливості, вміння формувати й обстоювати власну думку.
У Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України беруть участь учні 9-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів та учні, вихованці, слухачі (відповідного віку) позашкільних, професійно-технічних навчальних закладів, студенти вищих І-ІІ рівня акредитації навчальних закладів, які активно займаються науково-дослідницькою діяльністю.
У конкурсі можуть брати участь учні 7-8 класів за умови виконання ними випробувань із базових дисциплін за програмами 9 класу.
Участь у конкурсі щодо захисту наукових робіт проходить в 3 етапи:
Районний етап. Готову роботу учня заочно рецензують члени журі. Потім автора праці запрошують в обласний центр для написання контрольної роботи по його предмету, рівень складності якої досить високий, проте не виходить за рамки шкільної програми. У разі успішного написання контрольної МАНівців запрошують для участі у другому етапі.
Обласний етап. Цей етап являє собою захист науково-дослідницьких робіт. Захист відбувається не тільки перед журі, але й перед опонентами - іншими членами секції, - які задають питання по темі роботи і намагаються максимально загнати виступаючого в кут, тому що за вдало поставлене питання вони отримують бали. Тому до захисту готується не тільки той, хто безпосередньо захищає роботу, а й усі інші учасники. Журі визначає переможців обласного етапу, які їдуть до Києва для захисту своєї роботи на державному рівні.
Фінал у Києві. Захист у фіналі відбувається за таким же принципом, як і на обласному етапі. У Київ з'їжджаються переможці з усіх областей України - представники усіх 40 напрямків. Приблизно з 100 000 школярів, які беруть участь у конкурсі, у фінал виходить близько 1 000. Переможці фінального етапу, як правило, вже приступають до занять науковою роботою.
Журі формується Міністерством освіти, а голова журі має звання не нижче професора. Склад суддівської команди затверджує президія МАНа, який складається з іменитих учених.
Крім цього загальнонаціонального конкурсу, МАНівці щорічно беруть участь в обласних, всеукраїнських, міжнародних турнірах, олімпіадах, фестивалях, семінарах і т.д.
Переможці олімпіад Малої академії наук отримують хороші державні стипендії.
Для студентів, бажаючих написати роботу з напрямку «економічна теорія» пропонуються такі теми:
- Економіка як наука і як сфера практичної діяльності людей.
- Основні проблеми економіки та способи їх вирішення.
- Економічні потреби та виробничі можливості суспільства: взаємозалежність та взаємозв'язок.
- Домашнє господарство як суб'єкт економічних відносин.
- Аналіз формування і розвитку економічних систем.
- Власність і права власності в економічній системі.
- Умови виникнення і функціонування ринкової економіки.
- Роль держави в сучасній економічній системі.
- Національна економіка, її структура та розвиток.
- Система макроекономічних показників розвитку національної економіки.
- Фінансово-грошова система країни та її роль у розвитку економіки.
- Соціально-економічні проблеми розвитку економіки.
- Економічні кризи та їх роль у розвитку ринкової економіки.
- Інфляція та її соціально-економічні наслідки.
- Особливості економічного зростання в сучасних умовах.
- Грошово-кредитна політика держави та її вплив на економічний розвиток.
- Фіскальна політика держави і її роль у розвитку економіки.
- Світове господарство та міжнародні економічні відносини.
- Міжнародна економічна інтеграція і її роль в сучасній економіці.
- Міжнародна валютно-фінансова система та її функціонування в сучасних умовах.