Шмагіна Вероніка Валеріївна

shmagina

Науковий ступінь

Кандидат економічних наук (з 2001)

Вчене звання

Доцент (з 2003)

Посада

Доцент кафедри Менеджменту та математичного моделювання ринкових процесів
Заступник директора ІМЕМ з питань маркетингу та комунікаційної політики

Освіта

ОНУ ім. І.І. Мечникова, очна аспірантура, спеціальність «Економічна теорія»
ОДУ ім. І.І. Мечникова, спеціальність «Географія. Економічна географія»

Назва дисертаційної роботи

Кандидатська дисертація «Механізми мобілізації природно-ресурсного потенціалу рoзвитку рекреації та туризму» (на прикладі Українського Причорномор'я)»

Досвід викладацької діяльності

ОНУ ім. І.І. Мечникова (з 1994)

Професійні навички та знання

Досвід роботи:

  • у сфері: організації бізнесу, управління підприємством, управління персоналом, маркетингу;
  • бізнес-консультанта;
  • кризи - менеджера;
  • бізнес-тренера;
  • модератора круглих столів.

Стажування та програми

Міжнародний проєкт "Інноваційний університет та лідерство" листопад 2014-квитень 2015 Варшава-Київ;
Одеський економічний університет, Одеса (жовтень2013-березень2014 );
Одеський економічний університет, Одеса (2009);
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України, Одеса (2001);
Перепідготовка та підвищення кваліфікації З фаху «Туристичний менеджмент» Присвоєна кваліфікація «Менеджер туризму» Інститут туризму ФПУ м. Киів, (1999);
Університети: Ніца, Гренобль, Шамбері Савойський університет. Франція (1997, 1996).

Сертифікати

International Seminar «Developing education/industry links», La Fondation pour la Formation Hoteliere, Odessa National Academy of Food Technologies - Manchester Metropolitan university, Odessa (2012);
International Seminar “Case studies for management education and training”, La Fondation pour la Formation Hoteliere, Odessa National Academy of Food Technologies - Manchester Metropolitan university, Odessa (2012);
International Conference «Tourism and hospitality product developments”, Vilnius Lithuania (2012);
International Conference “Dynamic and Global Environment», University “Alexandru Ioan Cuza” Iasi Romania, (2011);
International Conference “CURRENT AND FUTURE TRENDS IN HOSPITALITY INDUSTRY AND TRAINING”, University of Food Technologies, Plovdiv Bulgaria (2010);
Dr. Philip Kotler Training “Managing and marketing in the age of turbulence», Odessa (2009);
Авторский курсИгоря Манна «Без бюджета. Что делать? Как делать?», Одесса (2009);
Курс обучения “Директор фитнес клуба», Moscow Business School (2009);
Fidelio «Opera» Training, Plovdiv Bulgaria(2009);
Мастер-класс Михаила Вейсберга «Стратегические планы и стратегические люди», Одесса (2008);
Авторский курс Игоря Манна «Маркетинг на 100%. Согласовано», Одесса (2007);
«Стратегия и приёмы ONE TO ONE коммуникаций. Построение отношений инструментами DM», Авторский мастер-класс Валентина Калашника и Лилии Гореловой, Одесса (2007);
Обучающая программа «Летняя школа тренеров», Тренинговая мастерская Инны и Владимира Коноваловых г. Москва, Днепропетровский университет экономики и права, (2007);
Тренинговая программа «Инструменты системного менеджмента», Консалтинговый Центр «Бизнес-Сервис», Одесса (2006);
Сертификационный тренинг «Тренинг – тренеров», Консалтинговый Центр «Бизнес-Сервис», Одесса (2006);
«Семінар з маркетингу», Київо-Могилянська Академія, факультет Управління Бізнесом (2001);
Hotelier Menegement seminar, La Fondation pour la Formation Hoteliere (2001).

Сфера наукових інтересів

Маркетинг, стратегічний маркетинг, стратегічне планування, кадрова безпека, управління туристичної діяльності на мікро- та макрорівні.

Наукові праці Google Scholar – Шмагіна Вероніка Валеріївна

E-Mail

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

СПИСОК ОСНОВНИХ ПРАЦЬ

Науково-методичні посібники

  1. Стратегический маркетинг:уч. метод. пособие/ В.В. Шмагина.-Камянец-Подольский:Рута, 2014.-198 с.
  2. Шмагіна В.В. Вступ до туризму та подорожей// Методичний посібник – Одеса: Студія Негоціант, 2005.- 30 с.
  3. Шмагіна В.В. Менеджмент туризму// Методичний посібник – Одеса: Студія Негоціант, 2003.- 25 с.
  4. Шмагіна В.В. Теоретичні основи маркетингу// Методичний посібник – Одеса: Студія Негоціант, 2003.- 30 c .
  5. Шмагіна В.В. Стратегічне управління// Методичний посібник – Одеса: Студія Негоціант, 2003.- 67с.

Адреса

вул. Дворянська, 2,Одеса, 65082
Тел. приймальної (38-048)723-52-54
Тел./факс (38-048)723-35-15
Email: rector@onu.edu.ua

Наші партнери

title_5dd780126e59720132446861574404114
title_5dd780126e6b1968387901574404114
title_5dd780126e84212733747251574404114
title_5dd780126e95e18223415031574404114
Top