Шмагіна Вероніка Валеріївна

shmagina

Науковий ступінь Кандидат економічних наук (з 2001)

Вчене звання Доцент (з 2003)

Посада

  • Доцент кафедри Менеджменту та математичного моделювання ринкових процесів
  • Заступник директора ІМЕМ з питань маркетингу та комунікаційної політики

Освіта

  • ОНУ ім. І.І. Мечникова, очна аспірантура, спеціальність «Економічна теорія»
  • ОДУ ім. І.І. Мечникова, спеціальність «Географія. Економічна географія»

Назва дисертаційної роботи Кандидатська дисертація «Механізми мобілізації природно-ресурсного потенціалу рoзвитку рекреації та туризму» (на прикладі Українського Причорномор'я)»

Досвід викладацької діяльності ОНУ ім. І.І. Мечникова (з 1994)

Професійні навички та знання

Досвід роботи:

  • у сфері: організації бізнесу, управління підприємством, управління персоналом, маркетингу;
  • бізнес-консультанта;
  • кризи - менеджера;
  • бізнес-тренера;
  • модератора круглих столів.

Стажування та програми

  • Міжнародний проєкт "Інноваційний університет та лідерство" листопад 2014-квитень 2015 Варшава-Київ;
  • Одеський економічний університет, Одеса (жовтень2013-березень2014 );
  • Одеський економічний університет, Одеса (2009);
  • Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України, Одеса (2001);
  • Перепідготовка та підвищення кваліфікації З фаху «Туристичний менеджмент» Присвоєна кваліфікація «Менеджер туризму» Інститут туризму ФПУ м. Киів, (1999);
  • Університети: Ніца, Гренобль, Шамбері Савойський університет. Франція (1997, 1996).

Сертифікати

  • International Seminar «Developing education/industry links», La Fondation pour la Formation Hoteliere, Odessa National Academy of Food Technologies - Manchester
  • Metropolitan university, Odessa (2012);
  • International Seminar “Case studies for management education and training”, La Fondation pour la Formation Hoteliere, Odessa National Academy of Food Technologies -
  • Manchester Metropolitan university, Odessa (2012);
  • International Conference «Tourism and hospitality product developments”, Vilnius Lithuania (2012);
  • International Conference “Dynamic and Global Environment», University “Alexandru Ioan Cuza” Iasi Romania, (2011);
  • International Conference “CURRENT AND FUTURE TRENDS IN HOSPITALITY INDUSTRY AND TRAINING”, University of Food Technologies, Plovdiv Bulgaria (2010);
  • Dr. Philip Kotler Training “Managing and marketing in the age of turbulence», Odessa (2009);
  • Авторский курсИгоря Манна «Без бюджета. Что делать? Как делать?», Одесса (2009);
  • Курс обучения “Директор фитнес клуба», Moscow Business School (2009);
  • Fidelio «Opera» Training, Plovdiv Bulgaria(2009);
  • Мастер-класс Михаила Вейсберга «Стратегические планы и стратегические люди», Одесса (2008);
  • Авторский курс Игоря Манна «Маркетинг на 100%. Согласовано», Одесса (2007);
  • «Стратегия и приёмы ONE TO ONE коммуникаций. Построение отношений инструментами DM», Авторский мастер-класс Валентина Калашника и Лилии Гореловой, Одесса (2007);
  • Обучающая программа «Летняя школа тренеров», Тренинговая мастерская Инны и Владимира Коноваловых г. Москва, Днепропетровский университет экономики и права, (2007);
  • Тренинговая программа «Инструменты системного менеджмента», Консалтинговый Центр «Бизнес-Сервис», Одесса (2006);
  • Сертификационный тренинг «Тренинг – тренеров», Консалтинговый Центр «Бизнес-Сервис», Одесса (2006);
    «Семінар з маркетингу», Київо-Могилянська Академія, факультет Управління Бізнесом (2001);
  • Hotelier Menegement seminar, La Fondation pour la Formation Hoteliere (2001).

Сфера наукових інтересів Маркетинг, стратегічний маркетинг, стратегічне планування, кадрова безпека, управління туристичної діяльності на мікро- та макрорівні.

Наукові праці Google Scholar – Шмагіна Вероніка Валеріївна

E-Mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

СПИСОК ОСНОВНИХ ПРАЦЬ

Науково-методичні посібники

  1. Стратегический маркетинг:уч. метод. пособие/ В.В. Шмагина.-Камянец-Подольский:Рута, 2014.-198 с.
  2. Шмагіна В.В. Вступ до туризму та подорожей// Методичний посібник – Одеса: Студія Негоціант, 2005.- 30 с.
  3. Шмагіна В.В. Менеджмент туризму// Методичний посібник – Одеса: Студія Негоціант, 2003.- 25 с.
  4. Шмагіна В.В. Теоретичні основи маркетингу// Методичний посібник – Одеса: Студія Негоціант, 2003.- 30 c .
  5. Шмагіна В.В. Стратегічне управління// Методичний посібник – Одеса: Студія Негоціант, 2003.- 67с.

Адреса

вул. Дворянська, 2,Одеса, 65082
Телефон приймальні ректора:
(38-048)723-52-54
Тел./факс (38-048)723-35-15
Email: rector@onu.edu.ua

Наші партнери

title_5f01611c5b56913698778181593925916
title_5f01611c5b66920313721051593925916
title_5f01611c5b76620600449721593925916
Top