Робул Юрій Володимирович

Робул 
Юрий Владимирович 
Доц., канд. физ.-мат. наук
Науковий ступінь Кандидат фізико-математичних наук (з 2004)

Вчене звання Доцент (з 2011)

Посада Доцент кафедри маркетингу та бізнес-адміністрування (з 2006, до 2019 р. – кафедра менеджменту та математичного моделювання ринкових процесів)

Освіта ОДУ ім. І. І. Мечникова, фізичний факультет, відділення менеджменту наукомістких технологій, 1998, диплом з відзнакою

Назва дисертаційної роботи Люмінесцентні явища в окисних плівках алюмінію, обумовлені дією іон-радикалів, захист у 2004 році

Досвід викладацької діяльності

  • Від 2000/2001 н. року на кафедрі менеджменту та математичного моделювання ринкових процесів
  • У 2006 - 2013 рр. – доцент центру бізнес-освіти Одеського національного економічного університету (програма МВА спільно з Conservatoire Nationale des Arts et Métiers (CNAM), Paris, France)
  • Від 2007 – викладач, сертифікований екзаменатор, а від 2010 – академічний директор кваліфікаційних програми Нідерландського інституту маркетингу (NIMA) в Україні
  • Від 2011 р. запрошений професор Conservatoire Nationale des Arts et Métiers, Paris (програма МВА у Institute of International Management)
  • У 2012 – 2019 запрошений викладач в Університеті Честера (University of Chester), Велика Британія. Магістерська програма з управління проектами.
  • Від 2004 по теперішній час провів понад 40 короткострокових програм навчання, близько сотні тренінгів та семінарів

Професійні навички та знання

  • Project Management and Engineering
  • Маркетинг, маркетинг-менеджмент

Стажування та програми

  • Спільна програма CEUME, USAID, SGH, University of Minnesota «Лідери майбутнього МВА», 2002 – 2005
  • Université de Nice - Sophia Antipolis, Nice, France, 2002 – 2003
  • Szkoła Główna Handlowa (Warsaw School of Economics), 2004
  • Ross Business School, University of Michigan, USA, 2004
  • Kellogg Business School, North-Western University, USA, 2004
  • Karson Business School, University of Minnesota, USA, 2004
  • Conservatoire Nationale des Arts et Métiers (CNAM), Paris, France, 2010
  • Digital Marketing Institute (DMI), Dublin, Ireland, 2015

Сертифікати

  • InScape, 2008: сертифікований тренер DiSC,
  • Digital Marketing Institute, 2015: сертифікований тренер програм з digital marketing (Professional Diploma in Digital Marketing Syllabus version 4.0)

Членство у професійних співтовариствах

  • Член Української асоціації маркетингу (УАМ)
  • Асоційований член Association française du marketing (AFM)

Нагороди та призи

  • Дипломант всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт, секція «фізика», 1999
  • Диплом міністерства освіти і науки України за внесок у розвиток маркетингової освіти, 2005

Сфера наукових інтересів Маркетинг і сталий розвиток, ефективність та результативність маркетингової діяльності, маркетингові системи, управління організаційними змінами

Іноземні мови Англійська, французька

Наукові праці

Google Scholar – Yuriy Robul

ORCID – Iurii Robul

E-Mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

СПИСОК ОСНОВНИХ ПРАЦЬ

  1. Руделіус В. Маркетинг. 4 вид. — Пер. з англ. / Ред. Робул Ю.В. Київ: Консорціум з удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2009. — 648 с.  
  2. Робул Ю. Маркетингова політика в умовах сталого розвитку: розширення маркетингової орієнтації та розвиток цифрового маркетингу // Сталий розвиток - ХХІ століття: управління, технології, моделі / Під ред. Хлобистов Є.В. Черкаси, 2014. С. 493–501.
  3. Robul Y. Evolution of Marketing and Sustainable Development / Y. Robul // Methodological bases and practical issues of sustainable development implementation: monograph; edited by O. Prokopenko, N. Kostyuchenko. — Ruda Śląska : "Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium", 2015 — P. 59-70.
  4. Робул Ю. Еволюція задач маркетингу на різних етапах еволюції компанії // Механізм регулювання економіки, 2010. Т. 2, № 3. С. 158–164.
  5. Робул Ю. В. Холістична концепція ефективності маркетингу / Робул Ю. В. // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2011, №4 (2) — c. 124 - 130. http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23938
  6. Робул Ю. В. Цільова функція маркетингу на різних рівнях економічної системи / Робул Ю. В. // Вісник Одеського національного університету, серія Економіка. — 2011. — Т. 16, №20.— c. 158-165. http://liber.onu.edu.ua/pdf/vestniki/visn_econ_2011_16_20.pdf
  7. Robul Y. Development of using IT technologies, macromarketing development and societal change. MIND Journal. 2018. Vol. 6.
    URL: https://mindjournal.wseh.pl/en/articles/volume-62018.html
  8. Робул Ю. В. Роль і місце маркетингу у багаторівневій̆ соціотехнологічній системі. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент. 2019, №40. С. 38-43. DOI: https://doi.org/10.32841/2413-2675/2019-40-5
  9. Робул Ю. В. Маркетингова політика, функціонування маркетингових систем та забезпечення суб’єктивного добробуту. Приазовський економічний вісник. 2019, №6 (17). С. 57-62. DOI: https://doi.org/10.32840/2522-4263/2019-6-11
  10.  Робул Ю. В. Ефективність маркетингової політики у контексті маркетингу відносин і логіки мережевої взаємодії Причорноморські економічні студії. 2019, №48 (Частина 1). С. 166-171. DOI: https://doi.org/10.32843/bses.48-26
  11. Робул Ю. В. Маркетинг, добробут, доступ до технологій та розвиток соціо-економічних систем. Інтелект ХХІ. 2019, № 6 (Частина 1). С. 159-163. DOI: https://doi.org/10.32782/2415-8801/2019-6.29
  12.  Робул Ю. В. Динаміка розвитку маркетингових систем, розвиток інновацій і завдання маркетингової політики. Підприємництво та інновації. 2019. Вип. 9. С. 43-48. DOI: https://doi.org/10.37320/2415-3583/9.6
  13.  Робул Ю. В. Функціонування і розвиток цифрового маркетингу як маркетингової системи. Бізнес-навігатор. 2019, № 6.1-1 (56). С. 119-123. http://www.business-navigator.ks.ua/journals/2019/56_1_2019/56_1_2019.pdf
  14.  Робул Ю. В. Розвиток теоретичного підґрунтя цифрового маркетингу з урахуванням особливостей формування споживчої цінності у ньому. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. 2020. Том 31 (70), № 1. С. 72-78. DOI: https://doi.org/10.32838/2523-4803/70-1-12
  15.  Робул Ю. В. Концептуалізація цифрового маркетингу як багаторівневої маркетингової системи на макрорівні. Проблеми системного підходу в економіці. 2020. Випуск 1(75), частина 1. С. 50-57. DOI: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2020-1-8

 

Адреса

вул. Дворянська, 2,Одеса, 65082
Телефон приймальні ректора:
(38-048)723-52-54
Тел./факс (38-048)723-35-15
Email: rector@onu.edu.ua

Наші партнери

title_5f045705b9e2615414653131594119941
title_5f045705b9f2815303803341594119941
title_5f045705ba0257920932481594119941
Top