Чайковська Марина Петрівна

Чайковская 
Марина Петровна

Науковий ступінь Кандидат економічних наук (з 1997 р. спеціальність 08.02.03 «Організація, управління, планування та регулювання економікою»)

Вчене звання Доцент (з 2003 р. кафедри Менеджменту та математичного моделювання ринкових процесів)

Посада Доцент кафедри Менеджменту та математичного моделювання ринкових процесів ( з 2000), кафедри Маркетингу та бізнес-адміністрування (з 2018)

Освіта

  • ОНУ ім. І.І. Мечникова, спеціальність «Прикладна математика» (диплом з відзнакою)
  • Аспірантура Інституту Проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України

Назва дисертаційної роботи Кандидатська дисертація «Прогнозування та управління поведінкою споживачів в умовах економіки, що реформується»

Досвід викладацької діяльності

  • ОНУ імені І.І. Мечникова (з 2000)
  • МВА ОНЕУ ( 2009-2014)
  • ОНЕУ (2006-2016)
  • ОНПУ (2016)
  • Lector of NIMA-A and NIMA-B programs in Marketing on behalf of the Netherland Institute of Marketing in Ukraine
  • Coach of the Internal academic mobility program
  • Coach of the Internal Mind Education Institute
  • Професійні навички та знання
  • Розробляє і проводить спеціалізовані семінари та тренінги з маркетингу, менеджменту, ІТ-напрямків та моделювання
  • Професійний досвід консультанта ІТ-проектів,
  • Тренер програм МВА
  • The Editorial Board of the International Scientific Journal «Science. Business. Society» (Bulgaria).

Стажування та програми

  • Грант ERASMUS+ KA107 Staff Teaching Mobility/ Wroclaw University of Science and Technology. Faculty of Computer Science and Management. Poland. (2017, 2019)
  • Закордонне стажування INDUSTRY 4.0 в НТТМ Болгарії (м.Варна, Болгарія 2018)
  • Закордонне стажування в Західно-Фінляндському коледжу (Фінляндія, 2018).
  • Закордонне стажування в Тбіліському державному університеті імені І.Джавахішвілі (м.Тбілісі, Грузія, 2017)
  • Academic society of Michal Baludansky, Slovak republic.
  • Workshop program “Innovation and Entrepreneurship in IT” (European Academy of Management, 2015)
  • Advanced skills from Economics, Management and Marketing (2015).
  • International Scientific School Paradigma Summer-2015/Republic of Bulgaria (2015).
  • Modern advances in science and education / Institute of Innovative Education. Tel-Aviv (2009);
  • State Marine Ushakov University (Novorossiysk, Russia, 2008);
  • University of Economics Varna (Bulgaria, 2003);
  • Civic Education Project (2001-2002) - modular training course teaching composition;
  • Third Winter School in Economics (2002);
  • "Application of information technology in education and practice of accounting" held IBTCI as part of the U.S. Agency for International Development (USAID) "The reform of accounting and audit in Ukraine" KNYEU (March 2002);
  • Transforming the enterprise. Administrative tools //Consortium to improve business education in Ukraine (CEUME), Financial Agency for International Development (USAID) (March 2002);
  • Repeatedly participated in conferences and seminars SEEMAN, SEUME, EERS and international educational projects and programs (CEP, USAID, TEMPUS-TACIS).

Нагороди та призи 

  • Подяки за успішну реалізацію програми внутрішньої академічної мобільності (ОНУ ім. І.І. Мечникова 2016-2017).
  • Member of the jury marketing plans (Poland, Czestochowa, Polonia Academy, 2016, gratitude)
  • Грамота за багаторічну плідну наукову діяльність, сумлінну викладацьку і організаційну роботу та вагомий внесок у розвиток вітчизняної освіти (ОНУ імені І.І. Мечникова, 2015)
  • Member of the jury of business - plans and co-organizer of the II International scientific-practical forum "Business, education and science: the vectors of cooperation" (Kyyii, OU KMA, 2015, gratitude) The best presentation in workshop on problems of Economics &Management (Tel Aviv, 2009).
  • Подяка за активну участь у проведенні ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади “Інформаційні системи в менеджменті” (Дніпропетровськ, 2005р.)

Сертифікати

  • Сертифікат володіння англійською мовою на рівні В2
  • Сертифікований методист програмного забезпечення Парус-Менеджмент і Маркетинг, Турбо Бухгалтер

Членство у професійних співтовариствах

  • Член Української Асоціації Маркетингу (Сертифікат № 395)
  • Експерт NAQA
  • Член апеляційної комісії ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади для студентів з дисципліни «Інвестування». 2019 р. Наказ ОДАБА від 12.02.2019 р №29/од
  • A member of the Network Coordination Team of the NUIFE(Network of Universities in Free Enterprise) as a Manager of University Start-up Projects for students (№55/27.11.2018)
  • A member of the International Programming Committee of the International Conference for Young Researchers «Technical Sciences. Industrial Management» (Certificate № 569/18.10.2018) (Bulgaria).
  • Інструктор Академії Cisco
  • Член співтовариства ІТ-директорів України

Сфера наукових інтересів Маркетинг та менеджмент ІТ ринку, управління ІТ-проектами, інформаційні системи та технології в бізнесі, інноваційний менеджмент та маркетинг, мат.методи і моделювання в економіці, управлінні, маркетингу

Іноземні мови Англійська

Наукові праці

Google Scholar – Чайковська М.П.

ORCID – Maryna Chaikovska

E-Mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

СПИСОК ОСНОВНИХ ПРАЦЬ

Посібники

  1. Чайковська М.П. Інвестування: Підручник. Одеса:ОНУ, 2016. 310 с.
  2. Чайковська М.П. Інноваційний менеджмент: Навчальний посібник. Одеса:ОНУ, 2015. 370 с.
  3. Чайковська М.П. Моделювання діяльності підприємств: Навчальний посібник. Одеса: ОНУ, 2013. 360 с. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів (Лист № 1/11-18686 від 03.12.2013)
  4. Чайковська М.П. Інформаційні системи в менеджменті: Навчальний посібник – Одеса:Астропринт, 2010. 256 с. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів (лист №1/11-11357 від 14.12.2010 р.)
  5. Чайковська М.П., Жарова А.В. Практикум з моделювання діяльності підприємств: Навчально-методичний посібник. Одеса: ОНУ, 2013. 190 с.
  6. Чайковська М.П. Маркетинг нововведень: Навчально-методичний посібник. Одеса:ОНУ, 2012. 56 с.

Монографії

  1. Chaikovska M. Kryteria oceny skuteczności nowoczesnych projektów marketingowych z obszaru ICT. Innowacje a dobrostan społeczeństwa, gospodarki i przedsiębiorstw Próba pomiaru / Malara Zbigniew, Tutaj Jerzy (red.). Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław, 2019. 259 s. pp. 61-69.
  2. Chaikovska M. Cechy spoleczne ksztaltujace ecosystem IT w Ukrainie. Innovations in science, society, economis: Scientific editing Zbigniew Malara, Jan Skonieczny. Wroclaw, Wroclaw Polytechnic Institute, 2018. Pg.97-105.
  3. Chaikovska M., Chaykovskyy O. Architectural component-oriented approach to marketing-managing IT- projects. Innovation Technologies in the Formation and Development of Human Capital: Series of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts Katowice School of Technology Monograph 16, Poland: Scientific editing Iryna Ostopolets, Pawel Mikos. Katowice: Editorial compilation Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej Katowice, 2018. P. 67-80.
  4. Chaikovska M. IT-Infrastruсture as an adaptive catalyst of societal system development: Formation and Transformation Adaptive Business Organization: International collective monograph Volume 1/ Promotion agency “MP Group”. 9. Apakidze str. Tbilisi. Georgia. 2017. 270. Pg. 242-250.
  5. Чайковська М.П. Affiliate маркетинг: партнерські мережі. Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя / За ред. д.е.н., проф. М.А. Окландера. Одеса: Астропринт, 2017. С.182-206.

Наукові статті

  1. Analysis of technological innovations in digital marketing / Chaikovska М., etc //Eastern-European Journal of Enterprise Technologies Vol 5, No 3 (95) (2018). Рg. 80-91. (Scopus), URL : http://journals.uran.ua/eejet/issue/view/8619.
  2. Chaikovska M., Levitskaia A. Modern approaches to managing mobile marketing IT projects. Scientific journal. Marketing and Digital Technologies, Vol.4 № 1.Odesa, ONPU,2020. P.88-97.
  3. Chaikovska M., Chaikovskyy M. Strategies for implementation of Affiliate-projects in marketing activity/ Scientific Journal of Polonia University (PNAP - Periodyk Naukowy Akademii Polonijnej) 27 (2018) nr 2, p/18-25.- URL : https://nuife.org/index.php/pnap/article/view/239
  4. Chaikovska M. Metodological bases of IT-Project management with simulation modeling tools / Scientific Journal of Polonia University. PNAP. Periodyk naukowy Akademii Polonijnej, Częstochowa, Akademia Polonijna w Częstochowie, 2017, 21 (2017) nr 2, s.148. P. 55-66. URL https://nuife.org/index.php/pnap/article/view/135/134
  5. Чайковська М. П., Медведь Т. С. Модель оптимального ціноутворення в режимі реального часу на основі методів динамічного програмування. Економічний вісник НТУУ КПІ. 2016. №13. http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/82509
  6. Чайковская М. П. Современные инструменты цифрового маркетинга формирования партнерських программ. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2016. № 5. Том 1. С. 201-205.
  7. Чайковська М. П. Моделювання «воронки продаж» в клієнтоорієнтованом маркетингу. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2016. Том 2. С. 99-104.
  8. Чайковська М. П. Сучасні інструменти моделювання діяльності ІТ-підприємств. Вісник національного технічного університету «ХПІ». Серія: Стратегічне управління, управління портфелями, програмами та проектами. 2015. № 2. С.130-135.
  9. Чайковська М.П., Медведь Т.С. Комплексна модель прогнозування стійкості фінансово-економічних установ. Економічний вісник національного технічного університету України КПІ. Київ:КПІ, 2015(12). с. 532-542.

Адреса

вул. Дворянська, 2,Одеса, 65082
Телефон приймальні ректора:
(38-048)723-52-54
Тел./факс (38-048)723-35-15
Email: rector@onu.edu.ua

Наші партнери

title_5f043a3aa91175056492061594112570
title_5f043a3aa921521320418591594112570
title_5f043a3aa930f14955527511594112570
Top