Гайворонська Інна Віталіївна

Посада

  • Старший викладач кафедри маркетингу та бізнес-адміністрування (з 2018 р.)
  • Старший викладач кафедри менеджменту та математичного моделювання ринкових процесів (з 2008 р.)
  • Асистент кафедри Менеджменту та математичного моделювання ринкових процесів (з 2003 р.)

Освіта

ОНУ ім. І.І. Мечникова, спеціальність «Міжнародні економічні відносини»

Назва дисертаціонної роботы Теоретико-методичні засади брендинг-маркетингового управління підприємствами туристичної дестинації

Досвід викладацької діяльності

ОНУ ім. І.І. Мечникова (з 2003р.), ПІ ОНУ ім. І.І.Мечникова (2005р.)

Професійні навички і знання

Досвід роботи в сфері туризму і гостинності, маркетингу, реклами, менеджменту, досвід проведення бізнес-тренінгів, досвід надання консультаційних послуг.

Стажування та гранти

  • Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України, 2018р.

Сертифікати

  1. Certificate of attendance the environmental conference «Going towards the Green Europe», 2003.
  2. Сертифікат участі в семінарі для викладачів «Розробка методичного забезпечення навчального курсу» (CEUME), 2004
  3. Сертифікат участі в семінарі для викладачів «Навички викладання ситуаційних завдань з менеджменту» (CEUME), 2004
  4. Сертифікат участі в семінарі для викладачів «Групова динаміка в організаційному поведінці і мотивації» (CEUME), 2005
  5. Сертифікат участі в семінарі для викладачів «Ефективна цінова політика компанії» (CEUME), 2005
  6. Сертифікат бізнес тренера консалтингового центру «Бізнес Сервіс», 2008.
  7. Сертифікат участі в 1-му Міжнародному конгресі «Сучасні аспекти математики гармонії та її застосування в економіці, природознавстві, технології, соціумі та освіті», 2010

Сфера наукових інтересів

Туристично-рекреаційна діяльність, гостинність, маркетинг, брендинг, менеджмент, комунікації, екологічне управління, бізнес-планування, логістика, регіональна економіка.

Іноземні мови

Англійська (високий рівень), французька (середній рівень), іспанська (початковий рівень)

E-Mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

СПИСОК ОСНОВНИХ ПУБЛИКАЦІЙ

Розділи у колективних монографіях

  1. Гайворонская И.В. Проблемы освоения рекреационных ресурсов бассейна Азовского моря. // Экономико-экологические проблемы Азовского моря: коллективная монография / под общ. ред. Б.В. Буркинского, В.Н. Степанова, С.Б. Бердникова. Одесса: ИПРЭЭИ НАН Украины, ЮНЦ РАН: Феникс, 2009. С. 93-127.
  2. Гайворонская И.В. Кластерная модель развития рекреационно-туристических систем в Азовском регионе// Интегрированное управление ресурсами и безопасностью в бассейне Азовского моря» підприємств: коллективная монография / под ред. Б.В. Буркинского, В.Н. Степанова. Одесса: ИПРЭЭИ НАН Украины, 2010. С. 304-328.
  3.  Гайворонская И.В. Пути формирования стратегии экономической интеграции между приграничными регионами Украины и России// Трансграничное украинско-российское сотрудничество: формы, направления, перспективы : коллективная монография / под общ. ред. В.И. Дубницкого, В.И. Ляшенко. Донецк : Юго-Восток, 2010. С. 89-111.
  4. Гайворонская И.В. Формирования сети туристических кластеров украино-российского Приазовья// Трансграничное украинско-российское сотрудничество: формы, направления, перспективы : коллективная монография / под общ. ред. В.И. Дубницкого, В.И. Ляшенко. Донецк : Юго-Восток, 2010. С. 332-354.
  5. Гайворонская И.В. Кластерные модели организации рекреационно-туристической деятельности в депрессивных районах (на примере Украинского Придунавья)// Антикризисное управление морским природопользованием (теоретико-методологические и прикладные аспекты исследований): коллективная монография / под ред. Б.В. Буркинского, В.Н. Степанова. Одесса, 2010. С. 366-395.

Статті у наукових фахових виданнях України

  1. Гайворонська І.В. Сучасні проблеми розвитку туристично-рекреаційної сфери України / Економіка. Фінанси. Право. 2019. № 1/2. С. 18-26. (Index Copernicus).
  2. Гайворонська І.В. Сучасні тенденції та новітні тренди розвитку туризму / Причорноморські економічні студії. 2019. Випуск 37. С. 126-132. (Index Copernicus).
  3. Гайворонська І.В. Брендинг дестинації у процесі відтворення регіонального турпродукту / Бізнес Інформ. 2019. №2. С. 121-132. (Index Copernicus).
  4. Садченко О.В., Гайворонська І.В. Мережевоцентричний підхід до управління підприємствами туристичних дестинацій / Проблеми системного підходу в економіці. 2019. Випуск 4(72). С. 106-113.
  5. Гайворонська І.В., Гринюк О.А. Інструментарій форсайту для прогнозування стратегічного розвитку туризму. Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. Том 18, Вип. 1 (41). С. 135-152.

Статті у іноземних наукових виданнях

  1. Bondarenko Svitlana, Bodenchuk Liliya, Krynytska Oksana and Gayvoronska Inna, Modelling Instruments in Risk Management, International Journal of Civil Engineering and Technology, 10(01), 2019, pp. 1561–1568. URL: http://www.iaeme.com/IJCIET/issues.asp?JType=IJCIET&VType=10&IType=01 (Scopus)
  2. Lagodiienko Volodymyr, Malanchuk Marina, Gayvoronska Inna and Sedikov Denys. Selection of criteria for key performance indicators by the matrix method, International Journal of Mechanical Engineering and Technology, 10(1), 2019, pp. 1303-1311. URL: http://www.iaeme.com/IJMET/issues.asp?JType=IJMET&VType=10&IType=1 (Scopus)
  3. Nataliіa Pavlenchyk, Serhii Mekhovych, Oksana Bohoslavets, Yurii Opanashchuk, Viktoriya Hotra, Inna Gayvoronska. Integration of Partial Least Squares Path Modeling for Sustainable Tourism Development. International Journal of Recent Technology and Engineering, Volume-8 Issue-2, July 2019. Р. 4309-4312. URL: https://www.ijrte.org/wp-content/uploads/papers/v8i2/B1813078219.pdf (Scopus)

Адреса

вул. Дворянська, 2,Одеса, 65082
Телефон приймальні ректора:
(38-048)723-52-54
Тел./факс (38-048)723-35-15
Email: rector@onu.edu.ua

Наші партнери

title_5f0a96ed30a6117546452601594529517
title_5f0a96ed30b6421285778151594529517
title_5f0a96ed30c604081346821594529517
Top