Для проходження інтерактивного квесту учням необхідно було використовувати логічне мислення та швидкість при рішенні тестів та задачі з економіки. Для правильних відповідей на тести, учні згадали «правило 70», пам`ятали вони й про те, що гранична корисність споживання будь-якого блага з кожною додатковою одиницею зменшується і що економічний вибір завжди має альтернативні витрати.
У правильних відповідях на тести були заховані цифри, яких не вистачало при вирішенні задачі з економіки. Відповідь на задачу дала код на сторінку інстаграмм, де чекали ребуси для всіма улюбленої гри у крокодил.
Переможцем квесту стала учениця Рішельєвського ліцею Аня Койфман, яка отримала головний приз! Усі учасники квесту отримали подарунки та сертифікати учасників!
Дякуємо викладачам, які долучились до нового, але успішного досвіду роботи з майбутніми абітурієнтами!