Гайворонська Інна Віталіївна

Науковий ступінь, вчене звання:

  • кандидатка економічних наук: 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) (2020)
  • доцентка кафедри маркетингу та бізнес-адміністрування (2023)

Посада: доцентка кафедри маркетингу та бізнес-адміністрування

E-Mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Освіта: 

  • Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, спеціальність «Міжнародні економічні відносини»
  • Аспірантура: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України

Тема дисертаційної роботи: 

«Теоретико-методичні засади брендинг-маркетингового управління підприємствами туристичної дестинації» (2020)

Курси, що викладаються: 

  • Лідерство
  • Бренд-менеджмент
  • Комунікативний менеджмент
  • Основи комунікацій в управлінні
  • Маркетинг
  • Логістика

Наукові інтереси: бізнес-комунікації, лідерство та влада, брендинг, маркетинг та маркетингові комунікації, маркетинг та менеджмент туризму та гостинності, бізнес-планування, логістика.

Інша професійна діяльність: 

  • Консультант Oxford Academics за напрямом: маркетингова експертиза проєктів, маркетингове планування
  • Бізнес-консультант, аналітик, бізнес-тренер
  • Досвід в бізнесі в сфері туризму та гостинності
  • Досвід роботи в маркетингу, брендингу та рекламі

Сертифікати:

  • Certificate "Digital Future: Blended Learning" (2023)
  • Сертифікат підвищення кваліфікації «Прогресильне викладання: складові системи якості вищої освіти» (2023)
  • Сертифікат підвищення кваліфікації «Основи тестології та розробка тестових завдань» (2023)
  • Сертифікат володіння англійською мовою на рівні В2 (2022)
  • Сертифікат міжнародного стажування у Центрі європейських досліджень реформ (Велике Герцогство Люксембург), за програмою «Проблеми та перспективи ринкової діяльності в сучасних умовах» (2022)
  • Сертифікат підвищення кваліфікації «Безбар'єрність в освіті: практичні аспекти та перспективи» (2022)
  • Сертифікат підвищення кваліфікації «Digital marketing training program” (Lifecell digital Academy) (2021)
  • Сертифікат члена Української Асоціації Маркетингу (УАМ) (2021)
  • Сертифікат участі в 1-му Міжнародному конгресі «Сучасні аспекти математики гармонії та її застосування в економіці, природознавстві, технології, соціумі та освіті» (2010)
  • Сертифікат бізнес тренера консалтингового центру «Бізнес Сервіс» (2008)
  • Сертифікат участі в семінарі для викладачів «Групова динаміка в організаційному поведінці і мотивації» (CEUME) (2005)
  • Сертифікат участі в семінарі для викладачів «Ефективна цінова політика компанії» (CEUME) (2005)
  • Сертифікат участі в семінарі для викладачів «Розробка методичного забезпечення навчального курсу» (CEUME) (2004)
  • Сертифікат участі в семінарі для викладачів «Навички викладання ситуаційних завдань з менеджменту» (CEUME) (2004)
  • Certificate of attendance the environmental conference «Going towards the Green Europe» (2003)

Членство у професійних співтовариствах:

  • Член Української Асоціації Маркетингу (УАМ)

Нагороди та подяки:

  • Грамота ОНУ імені І.І.Мечникова – Переможець конкурсу «Кращий викладач ОНУ імені І.І.Мечникова в умовах воєнного стану 2024» Освітня програма «Менеджмент» (2024)
  • Грамота ЕПФ ОНУ імені І.І. Мечникова за багаторічну, віддану працю на благо факультету, його популяризацію та з нагоди Дня економіста (2023)

Іноземні мови: Англійська (В2).

Наукові праці:GOOGLE SCHOLAR

Підвищення кваліфікації, стажування: 

  • International Internship "Digital Future: Blended Learning" (2023)
  • Курс підвищення кваліфікації від ГО «Прогресильні: «Прогресильне викладання: складові системи якості вищої освіти» (2023)
  • Навчання за програмою підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників щодо розроблення та експертизи завдань ЄФВВ: «Основи тестології та розробка тестових завдань» (розробка та експертиза завдань ЄФВВ предметного тесту з управління та адміністрування) (2023)
  • Міжнародне стажування у Центрі європейських досліджень реформ (Велике Герцогство Люксембург) за програмою «Проблеми та перспективи ринкової діяльності в сучасних умовах» (2022)
  • Мовні курси ОНУ ім.І.І.Мечникова. Англійська мова, рівень В2. (2022)
  • Всеукраїнський науково-методичний семінар з підвищення кваліфікації від Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини: «Безбар'єрність в освіті: практичні аспекти та перспективи» (2022)
  • Онлайн-семінар з підвищення кваліфікації від Української Асоціації Маркетингу на тему: «Digital marketing training program” (Lifecell digital Academy) (2021)
  • Стажування в Інституті проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України (2018)

Грінченко Юрій Леонідович

grinchenkoY 1

Науковий ступінь, вчене звання: доктор економічних наук, доцент

Посада: професор кафедри маркетингу та бізнес-адміністрування

E-Mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Освіта: ОНУ ім. І.І. Мечникова, спеціальність «Міжнародні економічні відносини» (диплом з відзнакою)

Тема дисертаційної роботи: 

  • Докторська дисертація: «Забезпечення стратегічного розвитку авіаційної галузі України в умовах відкритої економіки» (2020)
  • Кандидатська дисертація: «Вплив інституційного фактору на структуру та ефективність економічних політики ЄС» (2003)

Курси, що викладаються: Теорія організації, Теорія управління, Логістика, Менеджмент організацій

Наукові інтереси: економічна політика сталого розвитку, галузевий розвиток, динаміка ринкових структур, сучасний менеджмент організацій, ефективна організаційна стратегія, система управління якістю, логістика та менеджмент ланцюгів постачань, цінова політика.

Інша професійна дільність: Розробка учбових курсів з дисциплін економічної та управлінської спрямованості, проведення лекцій та семінарських занять на основі сучасних методик навчання, розробка методичних вказівок по викладанню дисциплін спеціальності «Менеджмент організацій», здійснення та керівництво науково-дослідною діяльністю.

Іноземні мови: Англійська (високий рівень), французька (високий рівень), німецька (початковий рівень).

Членство у професійних співтовариствах: Українська Асоціація маркетингу України

Наукові праці: GOOGLE SCHOLAR

Підвищення кваліфікації, стажування:

  • Інститут проблем інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень національної академії наук України (2019,2014)
  • Програма Темпус – Університет Ґетеборгу (2011);
  • Програма розвитку вищої освіти Центральноєвропейського університету (2008);
  • Програма «Лідери майбутнього МБА» Університет Мічигану (2004);
  • Програми Темпус – Університет Ерасмусу г. Роттердам (2000);
  • Програми Темпус - Університет Ніцци-Софії Антіполіс (1995-2005);
  • Програма бізнес-стажувань Університет Регенсбургу (1995-2000).

Залюбінська Людмила Миколаївна

Залюбинская Людмила Николаевна
Науковий ступінь: кандидат фізико-математичних наук 

Вчене звання: доцент

Посада: доцент кафедри Маркетингу та бізнес адміністрування

 Освіта: ОДУ ім. І.І. Мечникова, фізичний факультет (диплом з відзнакою)

Назва дисертаційної роботи: кандидатська дисертація «Диффузія міді у полікристалевому сульфіді кадмію»

Досвід викладацької діяльності: Більше 40 років, а викладання управлінських та економічних дисциплін з 1994 року

Професійні навички та знання:

  • Керівник проекту по створенню без вакуумних передаючих телевізійних трубок;
  • Керівник проекту по створенню тонкошарових сонячних батарей;
  • Керівник проекту по створенню елементів живлення для надважкої ракети-носія "Енергія" (запуск 15.05.1987)
  • За результатами розробок опубліковано понад 140 статей з мікроелектроніки та отримано 12 авторських свідоцтв
  • В теперішній час читання лекцій з таких курсів: «Управління персоналом»;
  • «Управління корпоративним бізнесом»; «Менеджмент закладів культури» та володіння різними технологіями з інтерактивного навчання.
  • Участь у науко-дослідних розробках кафедри з маркетингу та економіки.
  • З цього напрямку опубліковано більше 50 робіт.

Стажування та програми:

  • У 1993 р. навчання на французсько-українських курсах викладачів маркетингу, менеджменту, конкретної економіки у Франції (м. Лион) та стажування на підприємствах Франції обсягом 300 годин;
  • У 1994 р. участь у спільному проекті Національного Університету Києво-Могилянська Академія (Україна) та Фонду Євразія (США) «Модернізація економічної освіти в Україні» обсягом 192 години;
  • Багаторазова участь у конференціях та семінарах CEEMAN (Асоціація розвитку менеджменту у Центральній та Східній Европі);
  • Багаторазова участь у конференціях та семінарах CEUME (Консорціум з удосконалення бізнес-освіти в Україні);
  • Багаторазова участь у конференціях та семінарах EERC (Консорціум з економічних досліджень та освіти);
  • Багаторазова участь у конференціях та семінарах KSE (Kyiv School of Economics);
  • Приймала участь у науково-педагогічному стажуванні в Іспанії в ESEI International Business School Barcelona «Досвід підготовки висококваліфікованого персоналу, організація навчального процесу та інноваційні методи навчання в ESEI International Business School Barcelona» 180 год - 2017 р.
  • Багаторазове cтажування в Інституті проблем ринку та економіко-екологічних досліджень АН України
  • Дійсний член Асоціації економістів України.
  • Член Асоціації сприяння глобалізації освіти та науки «SPACETIME»

Нагороди та призи:

  • Почесна грамота Голови Одеської обласної державної адміністрації «За вагомий внесок у розбудову правової держави в умовах воєнного стану» (2023);
  • Медаль Ради ректорів ВНЗ Одеського регіону «За внесок у розвиток вищої освіти» (2021);
  • Почесна грамота Верховної Ради України «За особливі заслуги перед Українським народом» (2010);
  • Почесний знак «Золотий ангел» (2006);
  • Почесна відзнака Одеського міського голови «За заслуги перед містом» (2006).

Сертифікати:

  • Сертифікати CEUME: Ефективна цінова політика компанії;
  • Розробка методичного забезпечення навчального курсу;
  • Навички викладання ситуаційних вправ з менеджменту.
  • Certificate of Attendence: Dr. Phylip Kotler «MANAGING and MARKETING in the AGE OF TURBYLENCE»
  • Certificate of Ukrainian Economics Association: «Modern Approaches to Economics Instruction & Research and Professional Growth»
  • Certificate of ESEI International Business School Barcelona

Сфера наукових інтересів: 

  • Рефлексивне управління в економіці;
  • Управління персоналом; Фінансовий менеджмент;
  • Зовнішньо-економічна діяльність підприємств

Іноземні мови: Англійська мова

E-Mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

СПИСОК ПУБЛІКАЦІЙ:

Підручники:

  1. Залюбінська Л.М., Скорик М.Л. Мікроекономіка: підручник. Одеса : Астропринт, 2011. 320 с.
  2. Залюбінська Л.М., Скорик М.Л. Управління персоналом: підручник, частина перша. Одеса: ОНУ імені І.І. Мечникова, 2016. 252 с.
  3. Залюбінська Л.М., Скорик М.Л. Управління персоналом: підручник, частина друга. Одеса: ОНУ імені І.І. Мечникова, 2017. 410 с
Науково-методичні посібники:
  1. Залюбінська Л.М., Кіріліна М.А. Мікроекономіка: навчальний посібник. Одеса: Астропринт, 2003.
  2. Залюбінська Л.М., Кіріліна М.А. Макроекономіка: навчальний посібник. Одеса: Астропринт, 2003.
  3. Садченко О.В., Чайковська М.П., Робул Ю.В., Грінченко Ю. Л., Залюбінська Л.М., Литвиненко К.О. Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Теорія систем у менеджменті та маркетингу». Спеціальність: 07 «Управління та адміністрування». Рівень вищої освіти: бакалавр. Для студентів денного та заочного відділення  економіко-правового факультету ОНУ імені І.І. Мечникова. Одеса: «Фірма INTERPRINT», 2020. 64 c.
  4. Садченко О.В., Чайковська М.П., Робул Ю.В., Грінченко Ю.Л., Нєнно І.М., Залюбінська Л.М., Литвиненко К.О. Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Управління природокористуванням» за темою: Екологічний маркетинг: для студ. ден. та заоч. від-ня екон.-прав. ф-ту : галузь знань: 07 «Управління та адміністрування». Рівень вищ. освіти: бакалавр; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, екон.-прав. ф-т, каф. маркетингу та бізнес-адміністрування. Одеса: «Фірма INTERPRINT», 2019. 55 с.
  5. Садченко О.В., Чайковська М.П., Робул Ю.В., Грінченко Ю.Л., Нєнно І.М., Залюбінська Л.М., Литвиненко К.О. Методичні рекомендації до практичних занять навчальної дисципліни «Управління природокористуванням» за темою: Практикум: екологічний маркетинг: для студ. ден. та заоч. від-ня екон.-прав. ф-ту : галузь знань: 07 «Управління та адміністрування». Рівень вищ. освіти: бакалавр; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, екон.-прав. ф-т, каф. маркетингу та бізнес-адміністрування. Одеса: «Фірма INTERPRINT», 2019. 44 с.
  6. Садченко О.В., Чайковська М.П., Робул Ю.В., Грінченко Ю.Л., Нєнно І.М., Залюбінська Л.М., Литвиненко К.О. Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Теорія систем у менеджменті та маркетингу» за темою: Аналіз систем та умови реалізації властивостей моделей у маркетингу : для студ. ден. та заоч. від-ня екон.-прав. ф-ту : галузь знань: 07 «Управління та адміністрування». Рівень вищ. освіти: бакалавр; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, екон.-прав. ф-т, каф. маркетингу та бізнес-адміністрування. Одеса: «Фірма INTERPRINT», 2019. 28 с.
Розділи у колективних монографіях:
  1. Залюбинская Л.Н., Скорик Н.Л. Рефлексивная модель социально-экономического уклада общества: в монографии «Рефлексивные процессы в экономике: концепции, модели, прикладные аспекты». Донецк. – 2012. – С. 68-85.
  2. Залюбинская Л.Н. Рефлексивное управление проблемами этики в экономике: в монографии Рефлексивные проблемы и управление. М.: «Когито-Центр», 2014. С.65-70.
  3. Залюбинская Л.Н. Рефлексивная модель социально-экономического уклада общества: в монографии «Рефлексивные процессы в экономике: концепции, модели, прикладные аспекты». Київ. 2014. С. 68-85.
  4. . Залюбінська Л.М., Скорик М.Л. Середній клас – основа сталого розвитку суспільства: в монографії Сталий розвиток – ХХІ століття: управління, технології, моделі. НТУУ « Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського, Інститут телекомунікацій та глобального інформаційного простору НАН України; Вища економіко-гуманітарна школа/ за наук. ред.. проф.. Хлобистова Є.В. – Київ, 2017. – 546 с. С. 53- 60.
  5. Залюбінська Л.М., Скорик М.Л. Сталий розвиток та людський капітал: в монографії «Сталий розвиток – ХХІ століття: управління, технології, моделі»: Київ:, 2018. – С. 122-127.- Режим доступу: https://conftef.wixsite.com/conf
Статті у наукових фахових виданнях:
  • Залюбинская Л., Илюченко А. Особенности сертификации гостиниц города Одессы. Гостиничный и ресторанный бизнес, 2001. 1(4, С.39-41.
  • Залюбинская Л.Н., Скорик Н.Л. Про роль банків в процесі реформування економіки України. Вісник соціально-економічних досліджень. Одеса.: 2001. Вип.8,ч.2, С. 149-152.
  • Кисиль А.В., Залюбинская Л.Н. Возможности оптимизации дилинговой торговой системы на основании синтеза волнового и технического анализа //Труды Одесск. Политехн. ун-та. 2002. 1(17), С. 260-263.
  • Скорик М., Залюбінська Л. Пілотний проект національної системи масових електронних платежів та інтернет-банкінг в АКБ “Імексбанк” Вісн. Тернопольскої академії народного господарства. 2002. №8, С. 235-241.
  • Скорик М.Л., Залюбінська Л.М. Проблеми розвитку карткових проектів в банках України. Вісн. соц.-екон. досліджень. 2003. №15, С. 275-279.
  • Залюбинская Л.Н., Фролова А.Г. Внедрение методов логистики в лакокрасочную промышленность Украины. Труды ОНПУ. 2003.2(20), С. 255-258.
  • Залюбінська Л.М. Впровадження логістичних схем у лакофарбній промисловості України. Маркетингові дослідження в Україні. К.: КНТЕУ. 2004. С. 215-220.
  • Залюбінська Л.М., Петрова О.Є. Дослідження можливостей хеджування валютних ризиків українськими підприємствами. Вісн. соц.-екон. досліджень. 2008. №30. С. 153-158.
  • Залюбінська Л.М., Кореновський Ар.О., Шевчук В. Г. Про моделювання соціально-економічного устрою суспільства. Укр. Соціум. 2009. №4, С. 128- 136
  • Залюбінська Л.М., Скорик М.Л. Основні проблеми формування середнього класу в Україні. Україна в умовах глобальної конкуренції: стратегія випереджаючого розвитку. Донецьк, 2010. С.45-47.
  • Залюбінська Л.М., Кривоногова І.Г. Агропромисловий потенціал України та Франції. Вісн. соц.-екон. досліджень. 2011. №40,- С. 153-158.
  • Залюбінська Л.М., Скорик М.Л. Про моделювання «нормального» соціально-економічного устрою України . Зб. праць І Міжнародної науково-практичної конференції «Україна – Чорногорія: економічна трансформація та перспективи міжнародної співпраці, Будва (Чорногория) 18-25 травня 2012 р., С. 142-144.
  • Залюбінська Л.М., Колмановська Т.С. Проблеми економічної етики у ракурсі рефлексивного управління // ІІІ Всеукраинская научно-практическая конференция "Рефлексивные процессы и управление в экономике" , г. Севастополь.- 26-29.09.2012. - С. 146-152.
  • Залюбінська Л.М., Скорик М.Л. Еволюційна модель «ідеального» суспільства // Збірник наукових праць Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту, Серія: «Економічні науки». – 2012.- №4. – С. 134-149.
  • Залюбинская Л. Н. Подготовка кадров для туризма в Одесском национальном университе // І Міжнародна науково-практична конференція «Україна – Чорногорія: економічна трансформація та перспективи міжнародної співпраці», Будва (Чорногория) 18-25 травня 2012 р., - С. 25-27.
  • Залюбінська Л.М., Скорик М.Л. Про моделювання экономике" , г. Севастополь.- 26-29.09.2012. - С. 146-152.
  • Залюбінська Л.М., Скорик М.Л. Модель «нормального» устрою України та рівні рефлективності її суб’єктів // ІІІ Всеукраинская научно-практическая конференция "Рефлексивные процессы и управление в экономике" , г. Севастополь.- 26-29.09.2012. - С. 282-286.
  • Залюбинская Л.Н., Скорик Н.Л. Рефлексивная модель социально-экономического уклада общества / В монографии «Рефлексивные процессы в экономике: концепции, модели, прикладные аспекты». Донецк. – 2012. – С. 68-85.
  • Залюбінська Л.М., Скорик М.Л. Еволюційна модель «ідеального» суспільства // Збірник наукових праць Хмельницького коопер. торгов.-економ. інститута. – Кам’янець-Подільський: ПП «Медобори-2006», 2012. – С. 147-159.
  • Скорик М.Л., Залюбінська Л.М. В.І. Вернадський – пророк нового планетарного мислення // X Международная конференция “Теория и практика предпринимательства” (г. Алушта, 25.04 – 27.04.2013), - С. 16-17.
  • Залюбінська Л.М. Науковий потенціал у забезпеченні інноваційного розвитку країни // Міжнародна науково-практична конференція «Управлінські інновації: теорія та практика» в рамках Міжнародного наукового форуму «Нова економіка», Тернопіль – Ялта, 30.09-6.10.2013, С. 54-57.
  • Залюбинская Л.Н., Скорик Н.Л. Рефлексивный подход к «детенизации» экономики Украины // ІV Международная научно-практическая конференция «Рефлексивные процессы и управление в экономике», Партенит. 14-17.10.2013, С. 67-71.
  • Залюбинская Л.Н. Рефлексивное управление проблемами этики в экономике // IX Международный симпозиум «Рефлексивные процессы и управление» 17-18 октября 2013, Москва, С. 68-70.
  • Залюбинская Л.Н, Лазарян С.М. Эколого-экономические перспективы утилизации пластиковой тары в Украине // ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Україна – Чорногорія: економічна трансформація та перспективи міжнародної співпраці» Будва (Чорногория) 11-17 травня 2014 р., - С. 45-48.
  • Залюбинская Л.Н. Рефлексивное управление проблемами этики в экономике. /В монографии Рефлексивные проблемы и управление – М.: «Когито-Центр», 2014. С.65-70.
  • Залюбинская Л.Н. Рефлексивная модель социально-экономического уклада общества / В монографии «Рефлексивные процессы в экономике: концепции, модели, прикладные аспекты». Київ. 2014. С. 68-85.
  • Залюбінська Л.М., Літвіненко К.О. Модель кругообігу національної економіки з ринком комерційної нерухомості. Економіка ринкових відносин. 2014. №4, С. 32-43.
  • Залюбінська Л.М., Литвиненко К.О. Модель кругообігу національної економіки з ринком комерційної нерухомості // 9-а міжнародна конференція «Українське Причорномор’я: вектори стратегічного розвитку та європейських стандартів життя»: міжн. наук.-практ. конф., вересень, 2015 г. м. Херсон.
  • Залюбинская Л.Н. Проблемы утилизации полимерных отходов в Украине. Украина – Болгария – Европейский Союз: современное состояние и перспективы: межд. научн.-практ. конф., сентябрь 2015 г.: тези допов. – Варна, 2015. Ч.1, С. 94-99.
  • Залюбінська Л.М., Лазарян С.М.«Проблеми екології та економічна ефективність утилізації побутових відходів в Україні» // Збірник наукових праць Хмельницького коопер. торгов.-економ. інститута. Економічні науки – Кам’янець-Подільський: ПП «Медобори-2006», 2015, С.113-117
  • Zalyubinska L, Lytvynenko K. Commercial real estate market in the сycle model of national economy // Ekonomiczno-spoleczne uwarunkownia rozwoju gospodarczego – zarzadzanie informacja i nowymi technologiami: Opole. 2015. С.325-330
  • Залюбинская Л.Н. Коучинг как технология развития персонала в Украине // Ukraine – Bulgaria – European Union: contemporary state and perspectives. Varna, 2016. –– V.1. – P. 185-190.
  • Залюбінська Л.М. Перспективи розвитку аграрного ринку україни за умов євроінтеграції / Залюбінська Л.М., Скорик М.Л. // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Випуск 20 (Ч. 1) - С. 163-167.- 
  • Залюбінська Л.М. Євроінтеграційні наміри України та їх реалізація. Інтелект ХХІ. – 2018. №4, С.9-13. - 
  • . Sadchenko O.V., Nikola S.O. Zalyubinska L.M. Improvement of economic mechanism for regulation of enterprise activity in the “green economy” development area // Економічні інновації : зб. наук. праць. Одеса, 2019. Вип. 71, С. 109-121.
  • Yegorova-Gudkova T., Zaljubinska L., Zgadova N., Kirilina M., Matjukhina I. The New Higher Education Paradigm: An Innovative Aspect. The Review of Higher Education. (Scopus and Web of Science ). (Аpproved, Q 1-2).
  • Hrinchenko Y.L. Robul Y.V. Zalubinska L.M. Development of price strategies to support brand positioning: strategic issues for marketing policies // Економічні інновації : зб. наук. праць. Одеса, 2018. Вип. 69, Р.44-54. DOI https://doi.org/10.31520/ei.2018.20.4(69).44-54
  • Hrinchenko Y.L. Robul Y.V. Zalubinska L.M. Social Media Marketing Influence on Brand Equity and Impact on Intention to Buy in Fashion Marketing // Економічні інновації : зб. наук. праць. Одеса, 2018. Вип. 70. Р. 63-72.
  • Sadchenko O.V., Nikola S.O. Zalyubinska L.M. Improvement of economic mechanism for regulation of enterprise activity in the “green economy” development area // Економічні інновації : зб. наук. праць. Одеса, 2019. Вип. 71, С. 109-121
  • Sadchenko O.V., Zalubinska L.M.,  Kirilina M.A. Neuromarketing is a tool for increasing the efficiency of experience economy (Нейромаркетінг-інструмент підвищення ефективності економіки досвіду. Англ.) // Економічні інновації : зб. наук. праць. Одеса, 2020. Т 22. Вип. 4(77). С.139-150 (Index Copernicus). 
  • 41. Залюбінська Л.М., Кіріліна М. А. Використання ситуаційного підходу у виборі Стратегії розв’язання конфліктів. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»):журнал. 2022. № 8(10) 2022. С. 212 – 218. (категорія Б)
  • Залюбінська Л.М., Кіріліна М. А. Регіональні зони розвитку інновацій  як чинник впливу на розвиток економіки.   Ринкова економіка 2023. Том 21, вип. 1 (50) с. 72-81.
Матеріали науково-практичних та науково-методичних конференцій:
  1. Zalyubinskaya L., Skorick N. The peculiarities in training the managers of science. International Conference «Economic education economies of transition (problems and solutions)». Riga. 1995, 5th section, p.61-62.
  2. Zalyubinskaya L., Skorick N. Investment policy for Ukraine to go out of crisis. International Conference «Management at the Millenium». 1998.
  3. Залюбинская Л.Н., Мак В.Т., Скорик Н.Л. О роли менеджмента в развитии НТП. Международная научно-практическая конференция “Менеджмент и экономика в системе высшего профессионального образования”. С.-Пб., 1998, с. 69-72
  4. Залюбинская Л.Н.. Использование Интернет для достижения стабильности в странах с трансформационной экономикой. Международная научно-практическая конференция “Менеджмент и экономика в системе высшего профессионального образования”. С.-Пб., 1998, с. 124-125.
  5. Залюбинская Л.Н. Деловая женщина - кризисный менеджер. Вторая международная научно-практическая конференция «Менеджмент: теория, практика и пути развития». С.-Пб., 1999, с.146-147.
  6. Л.М.Залюбінська, М.Л.Скорик. Сучасний менеджмент науки:вимоги та потреби. .// Матеріали 2-ої щорічної національної конференції CEUME. Київ. – 2000. – С. 69-71.
  7. Залюбинская Л.Н., Скорик Н.Л. О связи энтропии и экономики. //Труды третьей международной научно-практической конференции “Экономика, экология и общество России в ХХI столетии”, С.-Пб. –2001. - С. 892-895.
  8. Залюбинская Л., Илюченко А. Особенности сертификации гостиниц города Одессы. //Гостиничный и ресторанный бизнес.–2001, - 1(4). - С.39-41.
  9. Залюбинская Л.Н., Скорик Н.Л Про роль банків в процесі соціально- економічної трансформації // Всеукраїнська наукова конференція “Проблеми теорії і практики соціально-економічної трансформації в Україні”.-Одеса.- 2000.
  10. Кисиль А.В., Залюбинская Л.Н. Возможности оптимизации дилинговой торговой системы на основе синтеза волнового и технического анализа //Труды Одесск. Политехн. Ун-та. –2002.- 1(17).- С. 260-263.
  11. Скорик М., Залюбінська Л. Пілотний проект НСМЕП та Інтернет-банкінг в АКБ “Імексбанк”.// Сьома міжнародна наукова конференція “Проблеми економічної інтеграції України в Європейський Союз: глобалізація і нова економіка – наслідки для Європи і України”.-Ялта-Форос.- 2002.
  12. Залюбінська Л.М., Митник Т.В. Об особенностях предпринимательства в Украине // Труды науково-практичної конференції “Мова. культура. бізнес ” Київ. – 2002.
  13. Залюбінська Л.М. Про підготовку управлінців нової формації // Тези доповідей Всеукр. науково-практич. конферен. «Управління в освіті».-Львів.- 2003.- С. 23-24.
  14. Залюбинская Л. Фролова А. О роли логистики в развитии лакокрасочной промышленности Украины // Міжнародна науково-практичної конференція “Управління підприємствами: проблеми та шляхи їх вирішення”. – 2003.- Донецьк (Алушта)
  15. Zalyubinska L. M. Investment policy for Ukraine to go out of crisis. //Матеріали міжнародної науково-практичної конференції “Вплив ринку і державного регулювання на розвиток фінансово-кредитної системи України”.- Харків.-2003.- С. 49-51.
  16. Залюбінська Л.М., Скорик М.Л., Кушнеров Ю.В. Новітні банківські технології як шлях до підвищення прибутковості комерційних банків. //Матеріали міжнародної науково-практичної конференції “Вплив ринку і державного регулювання на розвиток фінансово-кредитної системи України”.- Харків.-2003.- С. 191-193.
  17. Залюбінська Л.М. Проектування систем штучного інтелекту // Міжнародна науково-практична конференція “Управління проектами: стан та перспективи”, 2005. –
  18. Прутцев А.С., Залюбінська Л.М. Дослідження ринку складської нерухомості в Одеському регіоні // Третя міжнародна науково-практична конференція «Проблеми вдосконалення інституційних умов функціонування української економіки», 2008. – С. 16-18.
  19. Залюбінська Л.М., Кривоногова І.Г. Сучасні підходи до хеджування банківських ризиків // Третя міжнародна науково-практична конференція «Проблеми вдосконалення інституційних умов функціонування української економіки», 2008. – С. 43-45
  20. Вовк О.М.,Залюбінська Л.М. Корпоратизація у фармацевтичній галузі // Третя міжнародна науково-практична конференція «Проблеми вдосконалення інституційних умов функціонування української економіки», 2008. – С. 7-9.
  21. Залюбінська Л.М., Кривоногова І.Г. Сучасні підходи до керування кредитним ризиком //VII Міжнародна конференція “Актуальные проблемы и перспективы развития экономики Украины ” (г. Алушта, 26 – 28.09.2008) - C. 123-124.
  22. Залюбінська Л.М., Білецька С.А. Стан ринку складської нерухомості Одеського регіону //VII Міжнародна конференція “Актуальные проблемы и перспективы развития экономики Украины ” (г. Алушта, 26 – 28.09.2008) - C. 60-61.
  23. Залюбінська Л.М. Основні засади моделювання соціально -економічного устрою України // VIIІ Міжнародна конференція “Актуальные проблемы и перспективы развития экономики Украины ” (г. Алушта, 1 – 3.10.2009), - С. 25-27.
  24. Залюбінська Л.М., Скорик М.Л. Основні проблеми формування середнього класу в Україні. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Україна в умовах глобальної конкуренції: стратегія випереджаючого розвитку». – Донецьк, 22-24 квітня 2010 – С.45-47.
  25. Залюбінська Л.М., Скорик М.Л. Про залучення рядів Фур’є для прогнозування курсу гривні відносно основних світових валют. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичній конференції «Підприємницька діяльність в Україні: проблеми розвитку та регулювання». Київ, 27-28 травня 2010 – С. 88-90.
  26. Залюбінська Л.М., Скорик М.Л. Особливості використання рядів Фур’є для прогнозування фінансових ризиків. Матеріали IX Международной конференциї «Актуальные проблемы и перспективы развития экономики Украины» (г. Алушта, 30.09 – 2.10.2010), - С. 7-8.
  27. Залюбинская Л. Н. Подготовка кадров для туризма в Одесском национальном університет. І Міжнародна науково-практична конференція «Україна – Чорногорія: економічна трансформація та перспективи міжнародної співпраці», Будва (Чорногория) 18-25 травня 2012 р., - С. 25-27.
  28. Залюбінська Л.М., Скорик М.Л. Про моделювання «нормального» соціально-економічного устрою України // І Міжнародна науково-практична конференція «Україна – Чорногорія: економічна трансформація та перспективи міжнародної співпраці», Будва (Чорногория) 18-25 травня 2012 р., - С. 142-144.
  29. Залюбінська Л.М., Колмановська Т.С. Проблеми економічної етики у ракурсі рефлексивного управління // ІІІ Всеукраинская научно-практическая конференция "Рефлексивные процессы и управление в экономике" , г. Севастополь.- 26-29.09.2012. - С. 146-152.
  30. Залюбінська Л.М., Скорик М.Л. Модель «нормального» устрою України та рівні рефлективності її суб’єктів // ІІІ Всеукраинская научно-практическая конференция "Рефлексивные процессы и управление в экономике" , г. Севастополь.- 26-29.09.2012. - С. 282-286.
  31. Залюбинская Л.Н. Коучинг как технология развития персонала в Украине // Ukraine – Bulgaria – European Union: contemporary state and perspectives: межд. научн.-практ. конф., сентябрь 2016 г.: тези допов. – Варна, 2016. –– Ч.1. – С. 185-190.
  32. Залюбінська Л.М., Скорик М.Л. Проектний менеджмент – орієнтир для розвитку АПК в Україні / Збірник тез доповідей Міжнародної науково практичної конференції «Економіка, фінанси, управління та право: теоретичні підходи та практичні аспекти розвитку». Полтава 23.08.2018. С. 42-43. Режим доступу: http://www.economics.in.ua./2018/07/1.html
  33. Залюбінська Л.М., Скорик М.Л. Проектний менеджмент – орієнтир для розвитку АПК в Україні. Збірник тез доповідей Міжнародної науково практичної конференції «Економіка, фінанси, управління та право: теоретичні підходи та практичні аспекти розвитку». Полтава 23.08.2018. С. 42-43.
  34. Залюбінська Л.М. Сучасні інноваційні процеси та їх продуктивність. Матеріали 76-ї звітної наукової конференції …екон.-правов. ф-ту ОНУ ім. І.І. Мечникова, 24-26 листоп. 2021. Одеса: ОЛДІ – ПЛЮС, 2021. С. 145-148
  35. Залюбінська Л.М., Кіріліна М.А. Інтелектуальний капітал та конкурентоспроможність організацій. Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 7 грудня 2021 року). К.: ДУІТ, ХНУРЕ. 2021. 694 с. С. 84-86.
  36. Залюбінська Л.М. Проблеми та перспективи інноваційного розвитку економіки України. Матеріали 77-ї звітної наукової конференції …екон.-правов. ф-ту ОНУ ім. І.І. Мечникова, 24-26 листоп. 2022.- Одеса: ОЛДІ – ПЛЮС, 2022 – С. 115-118
  37. Кіріліна М.А., Залюбінська Л.М. Інноваційні кластери та підвищення конкурентоспроможності вишів // Матеріали 75-ї звітної наукової конференції …екон.-правов. ф-ту ОНУ ім. І.І. Мечникова, 25-26 листоп. 2020.- Одеса: ОЛДІ – ПЛЮС, 2020 – С. 110-115
  38. Залюбінська Л. М., Кіріліна М. А. Регіональні зони інноваційного розвитку – шлях до відродження економіки України // VIII Міжнародна науково-практична конференція «Science and technology: problems, prospects and innovations» 11-13.05.2023. Осака, Японія. , С. 445-455. ISBN 978-4-9783419-1-4 // https://sci-conf.com.ua

Кіріліна Марина Андріївна


Кирилина 
Марина Андреевна 
Ст. преподаватель

Посада: старша викладачка кафедри маркетингу та бізнес-адміністрування

E-Mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Освіта: ОНУ ім. І.І. Мечникова, аспірантура, спеціальність «Менеджмент організацій», ОНУ ім. І.І. Мечникова, спеціальність «Менеджмент організацій»

Курси, що викладаються: Вступ до спеціальності «Маркетинг», «Ситуаційний менеджмент», «Стандартизація та сертифікація», «Організація садово-паркового господарства та парковпорядкування» «Розвиток управлінських компетенцій», «Теорія організацій».

Професійна діяльність:

  • Член ГО «Прогресильні» (Сертифікат № 0479/24).
  • Учасник Освітнього проекту  GENESIS – Product IT Foundation for Education « ІНТЕГРУВАННЯ КУРСУ: Сертифікат підвищення кваліфікації від Освітньої фундації продуктового ІТ та GENESIS  з інтегрування курсу «МЕНЕДЖМЕНТ У ПРОДУКТОВОМУ ІТ»  № 364/0104-2024 ( 01.04.2024-12.04.2024).
  • Бізнес-тренер, бізнес-консультант
  • Керівник наукового студентського гуртка «Академія маркетингу»

Підвищення кваліфікації, стажування:

  • Сертифікат Національного агентства кваліфікацій «Розроблення професійних стандартів» № 975 від 11 квітня 2024 року.
  • Сертифікат підвищення кваліфікації від ГО «Прогресильні» «Прогресильне викладання: інтенсив від Острівців» № 00294 (04.03.2024-04.04.2024).
  • Курс підвищення кваліфікації «Штучний інтелект та  майбутнє освіти» (07.11.2023 – 23.11.2023) (30 годин- 1 кредит ЄКТС). Виданий Експертним комітетом з питань розвитку штучного інтелекту при Міністерстві цифрової трансформації України та ГО «Прогресильні» (сертифікат № ШІ-0760).
  • Certificate about  completed the General English course: Upper-intermediate Level ( 5 credits ECTS: 150 hours) 29 March – 16 June 2023 (Certificate Number 061- ONU23).
  • Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів. Сертифікат від 29.10.2021р виданий через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus(60 годин- 2 кредити ЄКТС).
  • Підвищення кваліфікації: Цифрові корпусні технології в інтелектуальному опрацюванні інформації» Сертифікат виданий ДНУ «Український інститут науково-технічної експертизи та інформації» від 19.10.2021р. ( 4 години).
  • Підвищення кваліфікації: курс вебінарів з підвищення кваліфікації на тему: «Трансформація науки в бізнес: можливості для комерціалізації»( 19 акад.год). 04.10.2022-15.11.2022. Сертифікат виданий ДНУ «Український інститут науково-технічної експертизи та інформації»
  • Сертифікат учасника Освітнього проекту GENESIS – Product IT Foundation for Education « ІНТЕГРУВАННЯ КУРСУ «МАРКЕТИНГ IT-ПРОДУКТІВ» В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ (2 КРЕДИТИ) ».
  • Сертифікат Українського Інституту Майбутнього від 21.01.2019р про закінчення курсу Навчаймося вчитись: «Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів».
  • Сертифікат вільного володіння Українською мовою від 15.02.2018р № 627.
  • Certificate of attendance the master-class of Dr.Philipp Kotler “Managing and marketing in the age of turbulence», 2009.
  • Сертификат за участие в 1-м Международном конгрессе «Современные аспекты математики гармонии и её применение в экономике, естествознании, технологии, социуме и образовании», 2010.
  • Сертификат участника VI международной научно-практической конференции «Научное обеспечение процессов реформирования социально-экономических отношений в условиях глобализации»,2012.
  • Сертификат участия в конференции « Внедрение норм лучшего корпоративного поведения через подготовку специалистов по корпоративному управлению в высших учебных заведениях»,МФК-2004.
  • Сертификат участия в семинарах по корпоративному управлению Консорциума по усовершенствованию бизнес-образования в Украине (CEUME), 2001.
  • Сертификат участия в семинаре для преподавателей « Навички викладання ситуаційних вправ з менеджменту» Консорциумом по усовершенствованию бизнес- менеджмент образования в Украине (CEUME), 2004.
  • Сертификат участия в семинаре для преподавателей « Ефективна цінова політика» Консорциумом по усовершенствованию бизнес- менеджмент образования в Украине (CEUME), 2005
  • Іноземні мови: Англійська мова – С1

Наукові інтереси: економіка України та глобальна економіка, маркетинг, управління, креативна економіка, самоменеджмент

Інша професійна дільність:

  • Бізнес-тренер, бізнес-консультант
  • Керівник наукового студентського гуртка «Академія маркетингу»
  • Підвищення кваліфікації: Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів. Сертифікат від 29.10.2021р виданий через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus(60 годин- 2 кредити ЄКТС).
  • Підвищення кваліфікації: Цифрові корпусні технології в інтелектуальному опрацюванні інформації» Сертифікат виданий ДНУ «Український інститут науково-технічної експертизи та інформації» від 19.10.2021р. ( 4 години)
  • Підвищення кваліфікації: курс вебінарів з підвищення кваліфікації на тему: «Трансформація науки в бізнес: можливості для комерціалізації»( 19 акад.год). 04.10.2022-15.11.2022. Сертифікат виданий ДНУ «Український інститут науково-технічної експертизи та інформації»
  • Сертифікат учасника Освітнього проекту GENESIS – Product IT Foundation for Education « ІНТЕГРУВАННЯ КУРСУ «МАРКЕТИНГ IT-ПРОДУКТІВ» В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ (2 КРЕДИТИ) ».
  • Сертифікат Українського Інституту Майбутнього від 21.01.2019р про закінчення курсу Навчаймося вчитись: «Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів»
  • Сертифікат вільного володіння Українською мовою від 15.02.2018р № 627
  • Certificate of attendance the master-class of Dr.Philipp Kotler “Managing and marketing in the age of turbulence», 2009.
  • Сертификат за участие в 1-м Международном конгрессе «Современные аспекты математики гармонии и её применение в экономике, естествознании, технологии, социуме и образовании», 2010.
  • Сертификат участника VI международной научно-практической конференции «Научное обеспечение процессов реформирования социально-экономических отношений в условиях глобализации»,2012.
  • Сертификат участия в конференции « Внедрение норм лучшего корпоративного поведения через подготовку специалистов по корпоративному управлению в высших учебных заведениях»,МФК-2004.
  • Сертификат участия в семинарах по корпоративному управлению Консорциума по усовершенствованию бизнес-образования в Украине (CEUME), 2001.
  • Сертификат участия в семинаре для преподавателей « Навички викладання ситуаційних вправ з менеджменту» Консорциумом по усовершенствованию бизнес- менеджмент образования в Украине (CEUME), 2004
  • Сертификат участия в семинаре для преподавателей « Ефективна цінова політика» Консорциумом по усовершенствованию бизнес- менеджмент образования в Украине (CEUME), 2005
  • Іноземні мови: Англійська мова – С1

Нагороди та призи:

  • Грамота за участь у наборі абітурієнтів на економічні спеціальності ІМЕМ, 2012 р.
  • Грамота до 150-річчя заснування ОНУ імені І.І. Мечникова (кафедра менеджменту та математичного моделювання ринкових процесів ІМЕМ)

Робул Юрій Володимирович

Робул 
Юрий Владимирович 
Доц., канд. физ.-мат. наук

Науковий ступінь, вчене звання: доктор економічних наук

Посада: професор кафедри маркетингу та бізнес-адміністрування

E-Mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Освіта: ОНУ ім. І.І. Мечникова, фізичний факультет

Тема дисертаційної роботи: 

  • Кандидатська дисертація: «Люмінесцентні явища в окисних плівках алюмінію, обумовлені дією іон-радикалів» (захист у 2004 році).
  • Докторська дисертація: «Теоретико-методологічні основи формування маркетингових систем під впливом розвитку інформаційних технологій» (захист у 2021 році).

Курси, що викладаються: маркетинг, управління змінами, управління маркетингом.

Наукові інтереси: Маркетинг і сталий розвиток, ефективність та результативність маркетингової діяльності, маркетингові системи, управління організаційними змінами.

Інша професійна діяльність: Project Management and Engineering. Маркетинг, маркетинг-менеджмент.

Сертифікати

  • InScape, 2008: сертифікований тренер DiSC,
  • Digital Marketing Institute, 2015: сертифікований тренер програм з digital marketing (Professional Diploma in Digital Marketing Syllabus version 4.0)

Членство у професійних співтовариствах

  • Член Української асоціації маркетингу (УАМ)
  • Асоційований член Association française du marketing (AFM)

Нагороди та призи

  • Дипломант всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт, секція «фізика», 1999
  • Диплом міністерства освіти і науки України за внесок у розвиток маркетингової освіти, 2005

Іноземні мови: Англійська (високий рівень), французька (високий рівень).

Наукові праці: GOOGLE SCHOLAR - ORCID

Підвищення кваліфікації, стажування:

  • Спільна програма CEUME, USAID, SGH, University of Minnesota «Лідери майбутнього МВА», 2002 – 2005
  • Université de Nice - Sophia Antipolis, Nice, France, 2002 – 2003
  • Szkoła Główna Handlowa (Warsaw School of Economics), 2004
  • Ross Business School, University of Michigan, USA, 2004
  • Kellogg Business School, North-Western University, USA, 2004
  • Karson Business School, University of Minnesota, USA, 2004
  • Conservatoire Nationale des Arts et Métiers (CNAM), Paris, France, 2010
  • Digital Marketing Institute (DMI), Dublin, Ireland, 2015

Садченко Олена Василівна

Садченко Елена Васильевна

Науковий ступінь, вчене звання: докторка економічних наук, професорка, професорка (dr.hb.) Вища школа економіки і гуманітарних наук (Wyższa Szkoła Ekonomiko-Humanistyczna (Бельско-Бяла, Польща)

Посада: завідувачка кафедри маркетингу та бізнес-адміністрування

E-Mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Освіта: вища освіта

Тема дисертаційної роботи:

Докторська дисертація на тему: «Теоретико-методологічні основи екологічного маркетингу» (2005р.)

Кандидатська дисертація на тему: «Економіко-екологічна оцінка ефективності водокористування у промисловому виробництві» (1987 р.)

Курси, що викладаються: теорія систем в менеджменті і маркетингу, екоменеджмент, публічне адміністрування.

Наукові інтереси: Маркетинг, менеджмент, системний синтез в менеджменті та маркетингу, публічне адміністрування, екологічний менеджмент, інноваційний менеджмент та маркетинг, екологічний маркетинг, економіка природокористування, управління якістю, рекреація, кібернетика та інформаційні технології, бережливе виробництво, сталий розвиток.

Інша професійна дільність:
  1. Офіційний рецензент експертної комісії у рамках проекту Програми розвитку ООН «Інтеграція положень Конвенцій РІО у національну політику України».
  2. Експерт з акредитації освітніх програм (Національне Агентство із забезпечення якості вищої освіти) – договір Е-19-0891 від 27 листопада 2019 р.
  3. Концептуальні положення екологічного маркетингу і розроблений курс лекцій «Основи екологічного маркетингу» були позитивно оцінені в Центральному Європейському університеті в Будапешті у 1999 р.
  4. Розробник наукового проекту в рамках проблеми «Збереження і підтримка знань, пов'язаних з біорізноманіттям, інноваціями і традиційними формами природокористування місцевих органів влади» Глобального екологічного фонду (ГЕФ) за підтримки Міжнародного Банку Реконструкції та Розвитку (МБРР).
  5. Концепції екологічного маркетингу, теоретичні, методичні та організаційні проблеми реалізації екологічного маркетингу в приморській зоні України, організація і регулювання маркетингової діяльності на основі удосконалення економіко-екологічного кадастрового механізму були апробовані в ході робіт за проектом Фонду Макартурів «Рішення проблем природокористування і збереження біорозмаїття приморських територій України: економіко-екологічний ноу-хау для місцевих органів влади»
  6. Розробник проектів «Концептуальні і методичні основи створення морського економіко-екологічного кадастру України»; "Про інституціоналізацію форм власності на об'єкти природно-ресурсного потенціалу"; «Екологічний паспорт суб'єкта природокористування (практичні рекомендації)»; «Типового проекту регіонального паспорта екологічної інфраструктури» та інш.
  7. Науковий керівник: Тема НДДКР № 206 «Управління трансформаційними процесами на різних рівнях економічної та екологічної систем” з 1.05.2009 р. по 31.12.2013 р.
  8. Науковий керівник: Тема НДДКР № 135 «Теоретико-методичні основи управління соціетальними системами в умовах інноваційно-екологічного розвитку» (2015 р. – 2020).
  9. Науковий керівник: Тема НДДКР № 208 «Маркетингові системи і управлінські технології в умовах багаторівневої конвергенції» (01.01.2020 по 31.12. 2024).
  10. Член редакційної колегії наукового видання МIND (Польща), "Economics and Management" (Болгарія), "Entrepreneurship" (Болгарія), «Соціально-економічні відносини в цифровому суспільстві» (Україна).
  11. Член журі Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Стратегічне управління», Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», факультет менеджменту та маркетингу (2018 р., 2019 р., 2020 р.)
  12. Робота у складі журі ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2020 / 2021 н.р. зі спеціалізації «Економіка та управління національним господарством»
  13. Член Громадської організації «Українська асоціація маркетингу» (УАМ) з 2019 року.
  14. Член спеціалізованої вченої ради Д 41.177.01 в Інституті ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України за спеціальностями 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)» та 08.00.06 – економіка природокористування та охорони навколишнього середовища.
  15. Член спеціалізованої вченої ради Д 41.051.11 в Одеському національному університеті імені І. І Мечникова за спеціальностями 08.00.03 «Економіка та управління національним господарством» та 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами ( за видами економічної діяльності)»
Стажування та програми
  • Грант Сороса для стажування в Центральному Європейському Університеті(м. Будапешт) 1999р.;
  • Грант Фонду Макартуров (США) з економіко-екологічної тематики 2001р.
  • Стажування: European experience in organization of scientific researches and educational work in marketing and management at university (Poland, 2016),
  • Науково-педагогічне стажування в Іспанії в ESEI International Business School Barcelona «Досвід підготовки висококваліфікованого персоналу, організація навчального процесу та інноваційні методи навчання в ESEI International Business School Barcelona» (Spain, 2017)
  • Наукове стажування: Проектний підхід в організації навчального процесу у Фінляндії. (Західно-Фінляндський Коледж. 1. Oтримано сертифікат “Certificate” (108-годинне). 2. Oтримано сертифікат “Certificate english course”. Sadchenko Olena successfully completed an examination equivalent to level B2 of proficiency in English. (Фінляндія, 2018).
  • Is issued to professor Sadchenko Olena and confirms that she has attended a theoretical and practical training “Ensuring the social potential of the labour market” at the Centrum Integracji Spolecznej w Jelesni (Poland, 2019).
  • Сумський державний університет, кафедра економіки та бізнес-адміністрування (Україна, 2013),
  • Одеський державний екологічний університет, кафедра менеджменту природоохоронної діяльності (Україна, 2011).
  • Стажування: у науково-технічній організації Теадмус (Естонія, Таллінн) за програмою «Маркетинг і менеджмент у науці та освіті» (Marketing and Management in Science & Education): загальною тривалістю 180 годин (6 кредитів ECTS) у період 11 січня 2023 р. – 11 березня 2023 р. (Республіка Естонія).
Нагороди та призи: Почесна відзнака голови ради ректорів вищих вузів, Почесна грамота Одеської обласної ради, Грамоти ОНУ імені І.І. Мечникова, Грамоти ІПРЕЕД НАН України за плідну наукову діяльність.

Сертифікати:

  • «Наукові дослідження та інноваційний менеджмент»
  • «Бізнес та сталий розвиток»,
  • «Навколишнє середовище і політика»,
  • «Партнерство за демократію заради здоров'я нації»
  • «Сучасні аспекти математики гармонії та її застосування в економіці, природознавстві, технології, соціумі і освіті»,
  • «Соціально-географічні проблеми у Східно-Центральній Європі на початку 21 століття»
  • Наявність мовного сертифікату рівня В2 - Англійська мова.
  • International Internship "DIGITAL FUTURE: BLENDED LEARNING".
  • Perspective directions of scientific researches(United Kingdom), Problems of development modern science: theory and practice (Madrid, España), Economics, management, law: сhallenges and prospects (New Delhi, India), Economics, management, law: realities and perspectives (Paris, France), Economy and Society: Modern Foundation For Human Development (Leipzig, Germany), European experience in organization of scientific researches and educational work in marketing and management at university (Poland), Teoria I praktyka marketingu terytorialnego – techniki promocji miast I gmin (Poland), “Certyfikat znajomości języka polskiego” (średni ogólny B2). Poznań та ін.

Членство у професійних співтовариствах: член Української асоціації маркетологів

Іноземні мови Англійська, польська

Наукові праці: GOOGLE SCHOLAR - ORCID

Підвищення кваліфікації, стажування:

  • Грант Сороса на стажування в Центральноєвропейському університеті (Будапешт) 1999;
  • Грант Фонду Макартура (США) з економічних та екологічних питань 2001
  • Європейський досвід організації науково-дослідної та навчальної роботи в галузі маркетингу та менеджменту в університеті (Польща, 2016),
  • Науково-педагогічне стажування в Іспанії в Міжнародній бізнес-школі ESEI Barcelona «Досвід підготовки висококваліфікованих кадрів, організації навчального процесу та інноваційних методів навчання в Міжнародній бізнес-школі ESEI Barcelona» (Іспанія, 2017)
  • Наукове стажування: Проектний підхід в організації навчального процесу у Фінляндії. (Західно-Фінський коледж). 1. Отримав сертифікат «Сертифікат» (108-годинний). 2. Отримано сертифікат курсу англійської мови. Садченко Олена успішно здала іспит, еквівалентний рівню В2 володіння англійською мовою. (Фінляндія, 2018).
  • Садченко О. пройшла теоретичну та практичну підготовку «Забезпечення соціального потенціалу ринку праці» в Центрі Integracji Spolecznej w Jelesni (Польща, 2019).
  • Участь (сертифікат) во Всеукраїнському науково-методичному семінарі «Безбар'єрність в освіті: практичні аспекти та перспективи», організований на базі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
  • Сумський державний університет, кафедра економіки та бізнес-адміністрування (2013).
  • Одеський державний екологічний університет, кафедра екологічного менеджменту (2011).

Селєзньова Ольга Олександрівна

seleznyova

Науковий ступінь, вчене звання: докторка економічних наук, професорка

Посада: професорка кафедри маркетингу та бізнес-адміністрування

E-Mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Освіта: вища

Тема дисертаційної роботи: «Теоретико-методологічні основи управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств»

Курси, що викладаються: Міжнародний маркетинг

Наукові інтереси: Маркетинг, менеджмент

Інша професійна дільність: 

  • Підготовка і проведення лекційних, практичних занять.
  • Розробка та видання конспектів лекцій, методичних вказівок, навчальних посібників.
  • Робота з різними аудиторіями, публічні виступи.
  • Проведення наукових досліджень і публікація статей, монографій, тез.
  • Організація і проведення презентацій, конференцій, інших подій.
  • Організація і проведення маркетингових досліджень.
  • Розробка маркетингової стратегії, складання маркетингового плану підприємства.
  • Розробка і проведення PR-кампаній.
  • Ведення ділової документації.
  • Робота у команді.
  • Викладання дисциплін «Маркетинг», «Міжнародний маркетинг»

Членство у професійних співтовариствах

  • Член Української асоціації маркетингу
  • Член спеціалізованої вченої ради Д41.051.11 зі спеціальностей 08.00.03 та 08.00.04., Одеський національний університет імені І.І. Мечникова
  • Голова Державної екзаменаційної комісії спеціальності «Маркетинг» Одеської державної академії будівництва та архітектури
  • Член редколегії та рецензент наукового фахового видання «Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: «Економіка і менеджмент»

Іноземні мови Англійська, польська

Наукові праці: GOOGLE SCHOLARORCID

Підвищення кваліфікації, стажування:

«Modern Teaching Methods and Innovative Technologies in Higher Education: European Experience and Global Trend» organized by University of Finance, Business and Entrepreneurship - The training consisted of the lectures and workshops (total 180 hours = 6 credits ECTS) Sofia, Bulgaria, 01 January – 31 March 2020. Sertificate № BG/VUZF/486-2019.

Чайковська Марина Петрівна

grinchenkoY 1

Науковий ступінь, вчене звання: 

  • Докторка економічних наук: 08.00.03 – економіка та управління національним господарством (2021 р.);
  • Кандидатка економічних наук: 08.02.03 - організація, управління, планування та регулювання економікою (1997 р.);
  • Професорка кафедри маркетингу та бізнес-адміністрування (2023 р.)
  • Доцентка кафедри менеджменту та математичного моделювання ринкових процесів (2003 р.);

Посада: професорка кафедри маркетингу та бізнес-адміністрування

E-Mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Освіта:

  •  Одеський державний університет імені І.І. Мечникова, спеціальність «Прикладна математика» (диплом з відзнакою).
  • Аспірантура Інституту Проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України

Тема дисертаційної роботи:

  • Докторська дисертація: «Забезпечення системи управління маркетинговими ІТ-проектами в умовах цифрових трансформацій» (2021 р.)
  •  Кандидатська дисертація: «Прогнозування та управління поведінкою споживачів в умовах економіки, що реформується» (1997 р.)

Курси, що викладаються: 

  • Інформаційно-аналітична підтримка управлінських рішень
  • Моделювання, аналіз і автоматизація бізнес-процесів
  • Маркетинг та захист інтелектуальної власності в ІТ-галузі
  • Науково-проектна діяльність та інтелектуальна власність
  • Сучасні інформаційні технології дослідження соціально-економічних процесів та прикладної статистики
  • Економіка і організація інформаційного бізнесу
  • Автоматизація бізнес-процесів

Наукові інтереси: 

  • Маркетинг та менеджмент Industry 4.0/5.0
  • управління ІТ-проектами
  • інформаційні системи та технології в бізнесі
  • інноваційний менеджмент та маркетинг
  • маркетинг та менеджмент стартапів
  • математичні методи і моделювання в економіці, управлінні, маркетингу

Інша професійна дільність:

  • The Editorial Board of the International Scientific Journal «Science. Business. Society» (Bulgaria)
  • Lector of NIMA-A and NIMA-B programs in Marketing on behalf of the Netherland Institute of Marketing in Ukraine
  • МВА ОNEU (since 2009) associate professor at the joint MBA programme of ONEU and Conservatoire Nationale des Arts et Métiers, Paris, France
  • Coach of the Internal academic mobility program
  • Coach of the Internal Mind Education Institute
  • Member of the jury marketing plans (Poland, Czestochowa, Polonia Academy, 2016, gratitude)
  • Member of the jury of business - plans and co-organizer of the II International scientific-practical forum «Business, education and science: the vectors of cooperation» (Kyiv, OU KMA, 2015, gratitude)

Нагороди та Подяки:

  • Подяка науковому керівнику за підготовку учасника, який отримав ІІІ місце у Всеукраїнському конкурсі кваліфікаційних робіт за спеціальністю 073«Менеджмент» за другим (магістерським) рівнем вищої освіти (2023)
  • Подяки за успішну реалізацію програми внутрішньої академічної мобільності (ОНУ імені І.І. Мечникова 2016-2017)
  • Грамота за багаторічну плідну наукову діяльність, сумлінну викладацьку і організаційну роботу та вагомий внесок у розвиток вітчизняної освіти (ОНУ імені І.І. Мечникова, 2015)
  • The best presentation in workshop on problems of Economics &Management (Tel Aviv, 2009)
  • Подяка за активну участь у проведенні ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади «Інформаційні системи в менеджменті» (Дніпропетровськ, 2005р.)
  • Сертифікат володіння англійською мовою на рівні В2.

Членство у професійних співтовариствах

  • Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (з 2019)
  • Член Української Асоціації Маркетингу (з 2019)
  • Член Асоціації сприяння глобалізації освіти та науки СПЕЙСТАЙМ (з 2019)
  • Член апеляційної комісії ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади для студентів з дисципліни «Інвестування» (2019 р., Наказ ОДАБА від 12.02.2019 р № 29/од)
  • A member of the Network Coordination Team of the NUIFE (Network of Universities in Free Enterprise) as a Manager of University Start-up Projects for students
  • A member of the International Programming Committee of the International Conference for Young Researchers «Technical Sciences. Industrial Management»
  • Інструктор Академії Cisco.

Іноземні мови: Англійська

Наукові праці: GOOGLE SCHOLAR – ORCID

Scopus Author ІD: 57205608930

Публікації (більше 250) серед яких:

  1. Чайковська М. П. Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими ІТ-проектами в умовах цифрових трансформацій : монографія. Одеса: ОЛДІ-ПЛЮС, 2021. 370 с.
  2. Чайковська М. Інвестування: підручник. Одеса: ОНУ, 2016. 312 с.
  3. Чайковська М. Інноваційний менеджмент: навч. посібник. Одеса: ОНУ, 2015. 370 с.
  4. Чайковська М. Моделювання діяльності підприємств: навч. посібник. Одеса: ОНУ, 2013. 360 с.
  5. Чайковська М. Інформаційні системи в менеджменті: навч. посібник. Одеса:Астропринт,2010.256 с.

Підвищення кваліфікації, стажування:

  • Підвищення кваліфікації Сертифікатна програма "Штучний інтелект та академічна доброчесність у соціогуманітарній освіті та науці" (6 кредити ECTS 08.04-07.05.2024) Сертифікат № 15-18-2024.
  • Підвищення кваліфікації з інтегрування курсу “Маркетинг ІТ продуктів” в закладах вищої освіти (2 кредити ЄCTS 15.04 -30.04.2024). Сертифікат № 078/081-2023)
  • Підвищення кваліфікації з інтегрування курсу “Менеджмент в продуктовому ІТ” (2 кредити ЄCTS 01.04 -12.04.2024). Сертифікат №036/0104-2024
  • Підвищення кваліфікації Сертифікат навчання у BOOT CAMP від G*Incubator (1 кредит ЄCTS 05.04.2024)
  • International Internship "Digital Future: Blended Learning" (TOTAL 180 hours, 6 ЄCTS credits, October 2, 2023 - November 30, 2023) Certificate DN 202311068 Issue date: 30.11.2023 (Наказ ОНУ імені І.І. Мечникова № 548-18 від 27.03.2024)
  • Foreign internship «GOES GREENER -Sustainable Development Goals project f the Seas (SEA-EU)», Gdansk, Poland, 27.06-08.07.2023
  • General English course for Upper-Intermediate (5 credits ECTS: 150 hours, 2022)
  • Грант ERASMUS+ KA107 Staff Teaching Mobility/ Wroclaw University of Science and Technology. Faculty of Computer Science and Management. Poland (2017, 2019)
  • Internship «XXI century teaching techniques», Business school Barcelona, Spain (2019)
  • «Information and communication technology and internationalization of higher education» (2019)
  • International internship «Innovation in education process, methods, approaches, technologies» (University of Economics, Prague, Czech Republic, 108 a. h, 2018).
  • Закордонне стажування INDUSTRY 4.0 в НТТМ Болгарії (м. Варна, Болгарія, 2018)
  • Закордонне стажування в Західно-Фінляндському коледжу (Фінляндія, 2018).
  • Закордонне стажування в Тбіліському державному університеті імені І. Джавахішвілі (м.Тбілісі, Грузія, 2017)
  • Foreign internship «Advanced skills from Economics, Management and Marketing». Academic society of Michal Baludansky, Slovak republic (2015)
  • Workshop program «Innovation and Entrepreneurship in IT» (European Academy of Management, 2015)
  • International Scientific School «Paradigma Summer-2015», Bulgaria (2015)
  • «Modern advances in science and education». Institute of Innovative Education. Tel-Aviv (2009)
  • «Modular training course teaching composition». Civic Education Project (2001-2002)
  • Third Winter School in Economics (2002)
  • «Application of information technology in education and practice of accounting» held IBTCI as part of the U.S. Agency for International Development (USAID) «The reform of accounting and audit in Ukraine» KNYEU (March 2002)
  • Transforming the enterprise. Administrative tools. Consortium to improve business education in Ukraine (CEUME), Financial Agency for International Development (USAID) (March 2002)
  • Repeatedly participated in conferences and seminars SEEMAN, SEUME, EERS and international educational projects and programs (CEP, USAID, TEMPUS-TACIS)

Шмагіна Вероніка Валеріївна

shmagina

Науковий ступінь, вчене звання: кандидатка економічних наук, доцентка

Посада: доцентка кафедри маркетингу та бізнес-адміністрування

E-Mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Освіта: ОНУ ім. І.І. Мечникова, очна аспірантура, спеціальність «Економічна теорія». ОДУ ім. І.І. Мечникова, спеціальність «Географія. Економічна географія»

Тема дисертаційної роботи: Кандидатська дисертація «Механізми мобілізації природно-ресурсного потенціалу рoзвитку рекреації та туризму» (на прикладі Українського Причорномор'я)»

Курси, що викладаються: стратегічне управління, управління конкурентною політикою

Наукові інтереси: Маркетинг, стратегічний маркетинг, стратегічне планування, кадрова безпека, управління туристичної діяльності на мікро- та макрорівні.

Досвід роботи:

  • у сфері: організації бізнесу, управління підприємством, управління персоналом, маркетингу;
  • бізнес-консультанта;
  • кризи - менеджера;
  • бізнес-тренера;
  • модератора круглих столів.

Сертифікати

  • International Seminar «Developing education/industry links», La Fondation pour la Formation Hoteliere, Odessa National Academy of Food Technologies - Manchester
  • Metropolitan university, Odessa (2012);
  • International Seminar “Case studies for management education and training”, La Fondation pour la Formation Hoteliere, Odessa National Academy of Food Technologies -
  • Manchester Metropolitan university, Odessa (2012);
  • International Conference «Tourism and hospitality product developments”, Vilnius Lithuania (2012);
  • International Conference “Dynamic and Global Environment», University “Alexandru Ioan Cuza” Iasi Romania, (2011);
  • International Conference “CURRENT AND FUTURE TRENDS IN HOSPITALITY INDUSTRY AND TRAINING”, University of Food Technologies, Plovdiv Bulgaria (2010);
  • Dr. Philip Kotler Training “Managing and marketing in the age of turbulence», Odessa (2009);
  • Автор курсу Ігоря Манна «Без бюджету. А що? Як робити речі?», Одеса (2009);
  • Навчальний курс «Директор Fithness Club», Московська бізнес-школа (2009);
  • Навчання оперою Фіделіо, Пловдив Болгарія (2009);
  • Майстер-клас Михайла Вайсберга «Стратологічні плани і люди стратегів», Одеса (2008);
  • Авторський курс Ігоря Манна «Маркетинг на 100%. Консолов», Одеса (2007);
  • «Стратегія та прийоми ONE TO ONE комунікацій. Побудова відносин інструментами DM» Авторський майстер-клас Валентина Калашника та Ліли Горелової, Одеса (2007);
  • Програма підвищення кваліфікації «Літня школа тренерів», підготовка магістрів Інни та Володимира Коновалова, Москва, Дніпропетровський університет економічних навичок і права, (2007);
  • Навчальна програма "Інструменти системного управління", Консультаційний центр "Бізнес-послуги", Одеса (2006);
  • Сертифікаційний тренінг «Навчання - тренери», Консультаційний центр «Бізнес-послуги», м. Одеса (2006);
  • «Семінар з маркетингу», Києво-Могилянська академія, факультет управління бізнесом (2001);
  • Hotelier Menegement seminar, La Fondation pour la Formation Hoteliere (2001).

Наукові праці: GOOGLE SCHOLAR

Підвищення кваліфікації, стажування:

  • Міжнародний проєкт "Інноваційний університет та лідерство" листопад 2014-квитень 2015 Варшава-Київ;
  • Одеський економічний університет, Одеса (жовтень2013-березень2014 );
  • Одеський економічний університет, Одеса (2009);
  • Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України, Одеса (2001);
  • Перепідготовка та підвищення кваліфікації З фаху «Туристичний менеджмент» Присвоєна кваліфікація «Менеджер туризму» Інститут туризму ФПУ м. Киів, (1999);
  • Університети: Ніца, Гренобль, Шамбері Савойський університет. Франція (1997, 1996).
 

Одеська обласна державна адміністрація

Одеська обласна державна адміністрація
Одеська обласна державна адміністрація
Top