Статті кафедри

Статті, опубліковані за 2012р.:

  1. Аннєнкова І. П.  Процесна модель професійної діяльності викладача ВНЗ / І. П. Аннєнкова //Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – Додаток 1 до Вип.27. Том ІХ (42):Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К: Гнозис, 2012. – С. 23-32.
  2. Вейланде Л. В.-В. Дослідження проблеми авторитету викладача сучасного ВУЗу / Л. В.-В. Вейланде // Науковий вісник ПНПУ ім. К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. /гол. ред. А. М. Богуш. – Одеса, 2012. - № 9-10. – С. 205-212.
  3. Волкова Л. Й.  Формування педагогічного артистизму вчителя засобами педагогічного тренінгу та масових творчих виховних заходів / Л. Й. Волкова // Науковий вісник ПНПУ ім. К. Д. Ушинського: Зб. наук. пр. /гол. ред. А. М. Богуш. – Одеса, 2012. - № 9-10. – С. 289-295.
  4. Нагорна Н. В. Феномен педагогічної компетентності викладача психології у вищій школі /Н. В. Нагорна // Гуманітарні науки. Науково-практичний журнал /гол. ред. О. Глузман – Ялта, 2012. – №2 (24) – Липень-Грудень. – С. 147-154.
  5. Нагорна Н. В. Формирование педагогической компетентности будущих психологов в процессе профессиональной подготовки /Н. В. Нагорна // Известия Южного федерального университета. Научно-педагогический журнал/гл. ред. В. И. Мареев – 2012. - № 12. – 103-110.
  6. Павлова В. В. Педагогічний артистизм як професійна і особистісна характеристика майбутнього  вчителя / В. В. Павлова // Науковий вісник ПНПУ ім. К. Д. Ушинського: Зб. наук. пр. /гол. ред. А. М. Богуш. – Одеса, 2012. - № 9-10. – С. 236-241.
  7. Романец В. М. Формирование профессионального мировоззрения будущого преподавателя зарубежной литературы /В. М. Романец// Известия Южного федерального университета. Научно-педагогический журнал/гл. ред. В. И. Мареев – 2012. - № 12. –С. 79-86.
  8. Рябенко М. І. Взаємодія органів студентського самоврядування з громадськими організаціями щодо профілактики ВІЛ/СНІД у ВНЗ/ І. М. Рябенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, № 4 (22) , 2012 - С.  422-429.
  9. Рябенко М. І. Суб’єкти профілактики проявів ознак корупції в навчально-виховному процесі ВНЗ /М. І. Рябенко //  Вища освіта України - Додаток 1 до №1, Том1 -  2012 р. – Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання» – С. 356-364.

  Статті, опубліковані за 2011 р.:

  1. Аннєнкова І. П. Моніторинг системи підготовки студентів до науково-дослідницької діяльності у ВНЗ / І.П.Аннєнкова  // Наукові записки кафедри педагогіки: Зб.наук.пр. – Вип. ХХУ – 2011. – Харків: ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2011. – С. 16-27.
  2. Аннєнкова І. П. Інноваційні підходи до управління якістю освіти у ВНЗ / І. П. Аннєнкова // Вища освіта України – Додаток 4, том УП (25). – 2011 р. – Тематичний випуск «Вища освіта України в контексті інтеграції до європейського освітнього простору». - С. 12-20.
  3. Аннєнкова І. П. Теоретична модель системи моніторингу у ВНЗ / І. П. Аннєнкова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: зб. наук. пр. /Ред. кол.: Н. В. Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – С. 6-12.
  4. Аннєнкова І. П. Управління якістю освіти у ВНЗ / І. П. Аннєнкова // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: зб. наук. пр. - Переяслав-Хмельницький, 2011. – Вип. 21.-  С. 9-13.
  5. Аннєнкова І. П. Концептуальні засади системи управління якістю освіти у ВНЗ / І. П. Аннєнкова // Наука і освіта. -2011. – № 6 / СП. – Спецвипуск «Вища освіта в сучасному суспільстві: шляхи оновлення та засоби реформування». – С. 17-21.
  6. Аннєнкова І. П. Застосування принципів концепції  «загального управління якістю» у ВНЗ / І. П. Аннєнкова // International Sientific Journal Acta Universitatis Pontica Euxinus. - Special number. – УП Міжн. конф. «Стратегія якості у промисловості і освіті» (3-10 черв. 2011р., Варна, Болгарія): Матеріали у 3-х томах. - Том І. / Упорядники: Хохлова Т. С., Хохлов В. О., Ступак Ю. О. – Дніпропетровськ - Варна, 2011. – С. 621-624
  7. Аннєнкова І. П. Системний підхід до внутрішньо вузівського моніторингу якості освіти / І. П. Аннєнкова // Наук. Вісн. Чернівецького ун-ту: зб. наук. пр. – Вип. 569. Педагогіка та психологія. – Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2011.- С. 3-11.
  8. Аннєнкова І. П. Моніторинг задоволеності освітніми послугами у ВНЗ / І. П. Аннєнкова // Вища освіта України. – 2011. - № 3 (додаток 1). – Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». – Т. 1. – С. 297-305.
  9. 9.     Аннєнкова І. П. Процесна модель діяльності у ВНЗ / І. П. Аннєнкова // Наука і освіта. – 2011. – № 7 / СП. - С. 3-8.
  10. Кузнєцова Н. В. Шляхи модернізації професійно-педагогічної підготовки студентів в умовах класичного університету / Н. В. Кузнєцова // Наук. вісн. Чернівецького ун-ту. – Вип. 570. Педагогіка та психологія. – Чернівці:Чернівецький нац. ун-т, 2011.- С. 79-88.
  11. Кузнєцова Н. В. Тенденції розвитку професійно-педагогічної освіти в класичних університетах України / Н. В. Кузнєцова // Вища освіта України – Додаток 2 до № 3, том І (26). – 2011 р. – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – С. 282-287.
  12. Кузнецова Н. В. Становление идеи непрерывности образования педагогов в восточнославянской педагогике / Н. В. Кузнецова // Образование через всю жизнь: Непрерывное образование в интересах устойчивого развития: труды междунар. сотрудничества / сост. Н.А.Лобанов; под науч. Ред. Н. А. Лобанова и В. Н. Скворцова; ЛГУ им. А. С. Пушкина, НИИ соц-экон. и пед. проблем непрерыв. образования. – СПб.: ЛГУ им. А. С. Пушкина, 2011. – Вып 9. – С. 146-150
  13. Kuznetsova N. V. How tne Concept of Lifelong Education Developed in Teacher Training and Eastern Slavic Pedagogical Thought / N. V. Kuznetsova // Lifelong Learning: Continuous Education for Sustainable Development: proc. Of Int. coop. / arr.N. A. Lobanov; sci. ed. N. A. Lobanov, V. N. Skvortsov; LSU n. a. A. S. Pushkin, 2011. – Vol. 9. – P. 132-135.
  14. Цокур О. С. Стимулювання мотивів суб’єктного включення студентів – майбутніх викладачів іноземної мови упроцес навчання у класичному університеті / О. С. Цокур // Зб. наук. пр. Хмельницького ін-ту соціальних технологій Університету «Україна» - № 3. – Хмельницький: ХІСТ, 2011. – С. 199-203.
  15. Цокур О. С. Формування гендерної культури майбутніх фахівців упродовж їхньої професійної підготовки у вищому навчальному закладі: аналіз концептуальних засад дослідження проблеми. / О. С. Цокур // Гендерна освіта. Гендерна освіта – ресурс розвитку паритетної демократії. - С. 640-646.

Статті, опубліковані за 2010 р.:

  1. Аннєнкова І. П. Якість освіти: інституціонально системний підхід / І. П. Аннєнкова   // Славянская педагогическая культура: научно-теоретический журнал МСАО им. Я. А. Коменского - № 9 – 2010 г. – Бендеры, 2010. –  С. 35-40.
  2. Аннєнкова І. П. Моніторинг  якості освіти у ВНЗ // Вища освіта України – Додаток 4, том ІІ (20). – 2010 р. – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору - С. 404-413.
  3. Аннєнкова І. П. Аналіз основних підходів до визначення якості освіти // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - № 4 (6) - 2010. – Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – С. 239-248.
  4. Аннєнкова І. П. Моніторинг системи підготовки студентів до науково-дослідницької діяльності у ВНЗ / І. П. Аннєнкова // Наукові записки кафедри педагогіки: зб. наук. пр. - Вип. ХХУ. – 2011 р. – Харків: ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2011. – С. 16-27.
  5. Бухниева Е. А. Педагогические условия становлення личности аспиранта в качестве субъекта инновационной деятельности в поликультурном образовательном пространстве аспирантуры  / Е. А.  Бухниева // Славянская педагогическая культура: научно-теоретический журнал МСАО им. Я.А. Коменского - № 9 – 2010 г. – Бендеры, 2010. – С. 143-147.
  6. Вейланде Л. В.-В. Дидактичне конструювання індивідуально-орієнтованих технологій навчання студентів педагогічним дисциплінам // Педагогічні науки: Збірник праць.  -  Суми: СумДПУ ім. А.С.Макаренко, 2010. С. 182-191.
  7. Вейланде Л. В.-В. До питання індивідуалізації підготовки майбутніх вчителів // Славянская педагогическая культура: научно-теоретический журнал МСАО им. Я.А. Коменского - № 9 – 2010 г. – Бендеры, 2010. – С. 118-121.
  8. Вейланде Л. В.-В. Використання інтерактивних технологій навчання під час підготовки майбутніх вчителів / Л.В.-В. Вейланде // Науковий збірник. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. Випуск 36. - Уманський ДПУ імені П.Тичини. - 2011. - С. 14-21.
  9. Железняк О. В. Технології гендерного виховання як основа набуття професійної компетентності  сучасного педагога // Наукові праці: Науково-методичний журнал. – Т. 136. Вип. 123. Педагогіка. -  Миколаїв: Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2010. – С. 59-63.
  10. Железняк О. В. Гендерне виховання учнів як об’єкт наукових досліджень і предмет професійної діяльності сучасного педагога // Науковий вісник  ПДПУ ім. К.Д.Ушинського: Збірник наукових праць. - № 9 – 2010. – С. 210-218.
  11. Железняк О. В. Шляхи та засоби реалізації адміністративної стратегії інтеграції гендерного підходу в освітньо-виховне середовище сучасної школи. // Науковий вісник  ПДПУ ім. К. Д. Ушинського: Збірник наукових праць. - № 9 – 2010. – С. 148-155.
  12. Железняк О. В. Із досвіду формування професійної компетентності педагогічних кадрів // Славянская педагогическая культура: научно-теоретический журнал МСАО им. Я. А. Коменского - № 9 – 2010. – Бендеры, 2010. – С. 154-158.
  13. Павлова В. В. Активізація навчальної діяльності в магістратурі та аспірантурі в процесі психолого-педагогічної підготовки // Вища освіта України – Додаток 4, том ІІ (20). – 2010 р. – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору -  С. 122-129.
  14. Прокофьєва Л. Б. Методичні основи тренінгових занять в курсі «Педагогіка» / Л. Б. Прокофьєва // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. – науковий збірник Уманського ДПУ імені П. Тичини. – Умань, 2011. - С. 108-115.
  15. Полякова А. П. Жизненные проекты аспирантов как фактор успешности их поликультурного образования и деонтологической подготовки в аспирантуре // Славянская педагогическая культура: научно-теоретический журнал МСАО им. Я. А. Коменского - № 9 – 2010. – Бендеры, 2010. – С. 140-143.
  16. Рябенко М. І. Особливості взаємодії ВНЗ з громадськими щодо профілактики шкідливих звичок серед студентської молоді / М. І. Рябенко // Педагогчіні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - № 4 (6) - 2010. – С. 366-374.
  17. Цокур О. С. О возникновении новой образовательной логистики, описывающей особенности реализации инновационной парадигмы высшего образования // Славянская педагогическая культура: научно-теоретический журнал МСАО им. Я. А. Коменского - № 9 – 2010. – Бендеры, 2010. – С. 17-20.

Адреса

вул. Дворянська, 2,Одеса, 65082
Тел. приймальної (38-048)723-52-54
Тел./факс (38-048)723-35-15
Email: rector@onu.edu.ua

Наші партнери

title_5a1072f2aa8496169648471511027442
title_5a1072f2aa96113476556401511027442
title_5a1072f2aaa733211745201511027442
title_5a1072f2aab864128715261511027442
Top