Oleksii Valeriiovych Zhelezniak

 

Ph.D. in Pedagogics, Docent

ORCID ID

Google Scholar

Academic Background

  • 1996. A university degree in Physics from South-Ukrainian Ushynskyi Pedagogical University. Qualification “Teacher of Physics, Basic Computer Science, and Computation”.
  • 2011. Ph.D. in Theory and Methodology of Professional Education, defended at Crimea Humanitarian University. Thesis title: “Forming professional competence of the teachers in gender education”,
  • 2015. Awarded the academic rank of the Docent of Pedagogics Department.

Professional experience:

  • 2008-2012. Assistant professor of Pedagogics Department             
  • 2012 – currently. Associate professor of Pedagogics Department at Odesa National I.I. Mechnikov University.

Training experience

Dr. Zhelezniak teaches the following subjects: For Bachelor degree students: Pedagogics, Basics of Pedagogical Excellence, Novel educational technologies.

Methodological experience:

  • Методичні вказівки до семінарських занять з курсу «Педагогіка» для студентів 3 курсу напрямків підготовки 6.030.104 - Політологія; 6.030101 - Соціологія: Навч. посібник / Железняк О.В. Одеса: ВМВ, 2015. 95 с.
  • Гендерне виховання учнів: організаційно-методичний аспект: Навч. посібник /Железняк О.В. Одеса: ВМВ, 2015. 54 с.

Fellowship: Associate member of the International Slavic Academy of Education named after Ya.A. Komenskyi.

Awards: 2 Certificates of Appreciation from the Faculty of Romance-Germanic Philology. Odesa National I.I. Mechnikov University.

Area of academic expertise: Contemporary pedagogical technologies, Information-and-communication technologies, Gender pedagogics.

Key publications:

  1. Железняк О.В. Формування професійної  компетенцiї майбутніх вчителiв-фiлологов з гендерного виховання учнiвської молодi у процесс проходження педагогічної практики. Актуальным i проблемы розвитку освiти i науки в умовах глобалізацiї. Днiпропетровськ, 2015.  С. 5-7.
  2. Железняк О.В. Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів до гендерного виховання учнів. Дунайські наукові читання: Європейський вимір і регіональний контекст. Ізмаїл, 2016. С. 56-59.
  3. Железняк О.В. Культурологическое образование как концептуальная основа формирования гендерной культурі студентов классического университета. Ідея університету у європейському і національномувимірах: традиції, сьогодення, перспективи. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2016. – С.27-28.
  4. Железняк О.В. З досвіду формування професійно-педагогічної толерантності майбутніх учителів у процесі університетської педагогічної освіти. Роль суспільних наук у забезпеченні стабільності розвитку глобальних світових процесів у ХХІ ст. К., 2017. С. 122–127.
  5. Железняк О.В. Педагогічні ідеї В.О. Сухомлинського як теоретичне підгрунтя організації професійної підготовки магістрів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки». Вивчення і впровадження в навчально-виховний процес середньої та вищої школи педагогічних ідей Василя Сухомлинського. Кропивницький: ПП «Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2017. С. 7-10.
  6. Железняк О.В. Формування міжкультурної толерантності як соціально значуща мета освіти дорослих в умовах розвитку багатокультурного українського суспільства. Цокур О.С. Железняк. 1енденції розвитку психології та педагогіки. К.: КНОПП, 2019. С.234-239.
  7. Железняк О.В. Результати експерименту з формування педагогічного професіоналізму майбутніх фахівців романо-германської філології як суб’єктів та організаторів гендерної освіти учнівської молоді. Цокур О.С. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Сер. 5. Пед. науки: реалії та перспективи. К.: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2019. Вип. 69. С. 65-69.
  8. Железняк О.В. Формування міжкультурної толерантності як соціально значуща мета освіти дорослих в умовах розвитку багатокультурного українського суспільства. Цокур О.С. Железняк. Тенденції розвитку психології та педагогіки. К.: КНОПП, 2019. С.234-239.
  9. Железняк О.В. Результати експерименту з формування педагогічного професіоналізму майбутніх фахівців романо-германської філології як суб’єктів та організаторів гендерної освіти учнівської молоді. Цокур О.С. Железняк. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Сер. 5. Пед. науки: реалії та перспективи. К.: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2019. Вип. 69. С. 65-69.

Adress

Dvoryanskaya str., 2,Odessa, 65082
Reception: (38-048)723-52-54
Phone/fax: (38-048)723-35-15
Email: rector@onu.edu.ua

Our Partners

title_5f6c3750205ae19394809581600927568
title_5f6c3750206b83472753251600927568
title_5f6c3750207bc4324967281600927568
Top